Ik weet dat een bezoek aan de sauna niet goed is in het begin van je zwangerschap en en niet aan het einde van je zwangerschap. Maar ik vraag me af hoe dat zit als je nog niet wéét dat je zwanger bent; dus vóór je NOD naar de sauna... kan dat? Ik zou eind deze maand met een vriendin een dagje wellness doen. Dan heb ik waarschijnlijk mijn eisprong al gehad, maar zit ik nog vóór mijn NOD. Als ik dan zwanger ben, dan wéét ik het dus nog niet. Moet ik dan bij voorbaat het dagje wellness afzeggen, omdat ik dan misschien wel heel pril zwanger ben? Of kan het geen kwaad om voor 4 weken zwangerschap naar de sauna te gaan??
Ik had vorige week de zelfde vraag hier!! Gyn gevraagd en zij zei dat geen kwaad kan omdat je ten eerst nog niet echt zwanger ben 2e je weet het niet of je wel of niet zwanger ben!! Gewoon gaan en geniet ervan!! Toen ben ik niet gegaan omdat mijn vriendin ziek werd...nu ben ik ongi...gewoon netjes optijd gekomen
Thnx meiden!! Ik wil ook heel graag gewoon gaan, maar omdat de kans er in zit dat ik tegen die tijd bevrucht ben, ben ik toch licht gaan twijfelen... Ik weet wel dat het vaak lang duurt voor je zwanger bent, maar ik ben bij onze beide zoontjes heel snel zwanger geraakt en ik houd mijn cyclus al netjes bij, dus de kans is wel aanwezig dat ik deze keer ook snel zwanger ben. Ik wil er niet van uit gaan, maar ivm het geplande saunabezoek sta ik er toch even bij stil hoe snel het bij onze zoontjes gegaan is. Maar het kan dus zo vroeg in de zwangerschap nog geen kwaad?? Dat is fijn om te weten...
Ik ben afgelopen vrijdag ook gewoon geweest. Heerlijk wat een ontspanning, alleen misschien niet zo lang in de sauna gebleven als ik anders zou doen. Stel dat het niks wordt, dan heb je je heerlijke (ontstressende -ook belangrijk-) welness dagje gemist. M.i. kan je toch niet bij voorbaat alles laten, stel dat het lang duurt dan heb je ook geen leven.
hoi, idd een goei vraag als het goed is hebt ik 29 okt mijn nod en ga 25 okt met mijn vriendinnetje naar de sauna had ik nog niet zo over nagedacht dadelijk gaat het mis daarom maar dat kan dus niet maar als je een week later zou gaan wel dan ????? wel wat vaag
Meis veel plezier zou ik zeggen ga genieten. Als je niet gaat en idd je bent niet zwanger heb je een heerlijk ontspannende dag weg gemist. leef lach en geniet zal ik maar zeggen. Vroeger werd ook nergens om gedacht. Ontspanning heeft een mens ook nodig .
Er zijn zelfs vrouwen die in hun zwangerschap tot 30 weken naar de sauna gaan. Aan het einde van de zwangerschap raden ze het af, omdat er dan een kans is op infecties (als ik het goed heb, verbeter me als het niet zo is) Dus waarom niet? Je weet niet eens of je wel zwanger bent, dus het zou jammer zijn om het leuke dagje te annuleren, en achteraf NIET zwanger te zijn. Lekker gaan, HEEL VEEL PLEZIER!!!!