Helaas ben ik nog niks vooruit gegaan De pijn is en blijft aanwezig, en bij inspanning wordt de pijn alleen maar erger. Ik ga volgende week denk ik maar inzetten op een nader darmonderzoek.
Jeetje zeg! Ik zou inderdaad toch wat dwingen op meer onderzoek! Ze moeten er toch wel achter kunnen komen waar het vandaan komt?!
Heb net globaal je topic doorgelezen, maar ik ben erg verbaasd dat je nog steeds met die pijn rondloopt! Terug naar het ziekenhuis, en ander onderzoek eisen!
Jee meis. Zo kun je toch niet blijven lopen.. Snap het zh niet dat ze eens verder kijken. Ga er inderdaad maar eens goed achteraan! Dikke knuffel.
Ik blijf me tot nu toe ook verbazen dat ze de pijn niet kunnen achterhalen. Hoe moeilijk het ook is voor mij maar werken zit er momenteel ff niet in, gut en wat vind ik dat vervelend zeg, ik wil zo graag werken maar die puf heb ik er helaas niet voor. Afgelopen maandag gebeld dat ik het niet zie zitten en heb a.s. woensdag al een gesprek bij de bedrijfsarts.
Kan het met 1 vinger aanwijzen waar de constante drukkende en knellende pijn zit. Bij inspanning wordt het pijnlijke gebied wat groter en straalt het uit.
Even een stomme vraag misschien, maar daar heb ik nog niks over gelezen hoe is je ontlasting? sterkte verder buikpijn is echt zo'n pijn wat je helemaal uitschakeld
Daar zat ik ook al aan te denken. Mijn moeder heeft ook een x zulke klachten gehad en bleek echt een blokkade in der darm te zijn, erge verstopping dus op 1 plek. Echt helse pijnen had ze ervan.
Mijn ontlasting is nagenoeg goed te noemen, heb wel wat vaker last van diarree of ineens krampen waardoor ik moet rennen naar het toilet. Dit laatste is overigens een complicatie wat ik heb opgelopen na de bevalling van mijn oudste zoon. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/217398-bevallen-de-2e-na-subtotaal-ruptuur.html Ik heb er nu minder 'last' van maar het is nog wel een bestaand probleem, al kan ik de klachten nu nog even niet koppelen.
Je kan anders eens googlen op overloop diarree.. Hoeft niet bij iedereen echt diarree te zijn, maar het kan dus dat je wel gewoon elke dag naar het toilet moet (al is het niet hetzelfde kwa hoeveelheid dan) maar toch ergens een verstopping hebt zitten.
Ik ken het idd, maar denk zelf niet dat dat het is. Dan zou ik ook geobstipeerd moeten zijn geweest maar dit is niet het geval. Bedankt voor het meedenken trouwens!
Ja ik zit effe mee te denken haha.. En stiekem ook wat dingen op te zoeken op me werk (werk bij het Nederlands Huisartsen Genootschap). Kwam ook nog op galstenen, maar geen idee of die pijn continue aanwezig is daarvan of echt aanvallen..
mijn vriendin is laatst ook geopereerd aan galstenen, klonk precies hetzelfde, maar neem toch aan dat ze dat gecontroleerd hebben?
Ik voel helaas nog steeds dezelfde pijn. Afgelopen maandag had ik weer een consult bij de chirurg maar zij weten het niet. Ik moet nu bij nieuwe heftige pijnen weer aanbellen bij de HA, hij kan mij dan doorsturen naar de MDL-arts. Ze denken nu dat het PDS is...