Ik ben nu een tijdje lid van de sportschool. In het begin heel fanatiek begonnen met 3x per week sporten (bodypump en bodystep). Echter werd het fanatisme steeds minder en de afgelopen weken ben ik eigenlijk niet meer geweest. Ik heb er ook niet echt zin meer in, dus overweeg om het abbo stop te zetten. Toch wil ik wel blijven bewegen. Ik zit veel op mijn werk. Er is geen sprake van overgewicht (1m70 en 62,5 kg) en ik hoef ook niet echt af te vallen. Maar beweging is altijd goed. Hardlopen heb ik ook even gedaan, maar kreeg veel last van mn knie, dus dat is ook geen optie. Ik ben benieuwd of jullie aan sport / beweging doen en zo ja; wat en hoe vaak?
Ik probeer 2 tot 3x per week te sporten. Helaas heeft mijn vriend zeer onregelmatige diensten dat het soms maar 1x lukt. Dan doe ik fitness en cardio. Nu heb ik een speciaal zwangerschaps schema met allemaal goede oefeningen met toch wat cardio en krachttraining.
Ik probeer 1 keer in de week te paardrijden, lukt niet altijd want werk 32 uur maar geregeld over of avond meetings en mijn man werkt onregelmatig dus valt soms lastig te plannen. Wanneer mijn jongste ook op school zit over anderhalf jaar wil ik dit echt gaan oppakken.
Ik sport niet maar ik wandel en fiets veel. Ook ivm gewrichtspijn, is sporten bijna onmogelijk zonder pijn te hebben.
Op de mountainbike stukken fietsen. Boulderen in de boulderhal Klimmen als mijn broertje in NL is (anders heb ik geen partner om mee te gaan) Ik zou meer willen doen maar heb helaas niet zoveel tijd / geld voor.
Ik wandel en fiets veel. Ik ren heel veel achter onze peuter aan en verder doe ik soms thuis wat sporten met de oefeningen van Newborn fit mama.
Ik deed voor de zwangerschap zo'n 3 x per week (kick) boksen. Op het moment is de enige sport die ik beoefen van de bank naar de koelkast lopen en weer terug. Hoop straks het boksen weer te kunnen oppakken. Dit is zowel fysiek als mentaal een fantastische sport!
Ik wandel elke dag minstens 2 uur met de hond. Daarnaast skeeler ik elke week en soms ga ik nog een keer hardlopen.
Fitness en cardio; gewoon eenvoudige krachttraining en lichte cardio (crosstrainer). Zo werk ik me 3x pw in het zweet. Verder wandel ik heel veel.
Ik wandel zo'n 7 tot 14u per week en fiets ongeveer 2u pw. Had mijn teen onlangs gebroken dus iets anders zat er even niet in. 1 juli ga ik beginnen met hardlopen.
Ik doe niks qua sport Ik vind het verschrikkelijk. Maar met mijn kinderen loop ik een marathon in huis
Ik doe dus helemaal niks aan sport. Vroeger fietste ik elke dag 30 kilometer, reed ik paard,zwom ik, deed ik aan skiën en ging ik 4 keer per week naar karate. Ik denk dat ik sport moe ben geworden.