Hoi! Ik ben nog op zoek naar een cadeau voor mijn mama (we doen altijd secret santa en ik heb haar naam getrokken). Alleen het is nu al het derde jaar op rij dat ik m'n mama haar naam uit de sok genomen heb. Dus heb ééécht geen inspiratie meer. Ik dacht, misschien zijn er nog mensen inspiratieloos en is het een idee om een inspiratie topic te starten wat betreft kerstcadeautjes.
Samen gaan brunchen. Bruisballen voor in bad. Bon voor abonnement op een magazine. Een leuke sjaal. Een grote plant voor in huis. Een scheurkalender. Tuinlichtjes op zonne-energie.
Kaasplank met wat noten en kaas. Filmpakket met dvd, nootjes, chips en wijn/fris al naar gelang wat ze drinkt Leesboek
Mooi sierraad of een mooie sjaal Leesboek Bon high tea Relax pakketje: thee, chocola, tijdschrift, maskertje, kaarsjes etc. Lekkere warme huissokken Mooie plaid voor op de bank Abonnement voor bloemen
Mijn mama krijgt altijd een goed port en Droste chocolaatjes. Met als hint dat ze dat niet alleen mag opmaken. Is ons dingetje samen
Ritualspakketje Intratuinbon, zij pakken het altijd leuk in daarbij doosje bonbons? Hightea Verwen dagje (spa) Leuk boek
Een dinercheque Iets van Rituals Mooie oorbellen Tegoedbon voor een high tea oid Ik deed eerder vaker een social deal kopen, maar helaas viel het laatste keren wat tegen.
Ik kocht voor mijn moeder altijd het liefst "luxe" dingen die ze zelf niet betalen kon. Niet dat het onwijs duur was ofzo, maar ze had het niet breed en kon enorm genieten van luxe(re) items/producten. Dingen als: Een zijden badjas, een design/merk theepot + set bekers, een parfum (Chanel nr. 5 bijv.), sieraden, luxe verzorgingsproducten, etc. Dit betekende voor haar heel veel, dat een ander dat wel uit kon en wilde geven voor haar, en ze was er dan ook altijd heel zuinig mee/op. (Mijn moeder is inmiddels 4,5 jaar geleden overleden... Na het uitzoeken van haar spullen kwam ik al mijn gegeven cadeaus weer tegen; met liefde gebruikt en toch allemaal nog in mooie staat. Ik vond het in ieder geval aandoenlijk om de waardering ook op die manier terug te zien... ) Een speciaal uitje, voor jullie samen, is uiteraard ook altijd super leuk! Zelf deed ik dit eigenlijk altijd spontaan tussendoor, dus met speciale gelegenheden ofzo gaf ik altijd iets materieels, maar het is hoe dan ook een geweldig cadeau (Tijd met elkaar is uiteindelijk het allerbelangrijkste)
Een leuke mand met Bon van haar lievelingswinkeltje Lekkere bodycream Geurstokjes Luxe chocolade Leuk tijdschrift etc etc
Wij doen eigenlijk niks met kerst maar heb een klein beetje Rituals voor mijn moeder gekocht en voor haar hond ook wat lekkers