heb jij ook 5 dagen voor nod met ovu test getest? of met de matcare zw test? iedergeval van harte gefeliciteerd
hoihoi ik zie dat jij al 3 dagen overtijd bent? wow spannend joh hihi ik zit nog 5 of 4 dagen voor me nod en nu dan die ovu test maar goed dat zal wel niks beteken denk ik ik probeer zo lang mogenlijk te wachten met testen iedergeval tot na me nod en dan maar gelijk met een cb digi geen gezeur over streepjes haha succes meid
Ook vraagje over CB digitaal...Die is denk ik niet te bewaren, of wel?Er blijft denk ik niet eeuwig "zwanger" staan?(batterijen leeg ofzo?haha). Heb vandaag een test van predictor gebruikt, maar kreeg van iemand hier oomk te horen dat ze meer hcg nodig hebben om echt zwanger aan te geven, asl je dat bent..Bij mij gafie dus nega aan, terwijl ik nu op mijn 4e dag zit zonder duiveltjes... Van het weekend nog amar een andere test doen, als ik dan nog de rode zee niet zie.
het woord "zwanger" blijft 1 uur in het display staan. Ikzelf heb er gelijk foto's van gemaakt. Wel he ik het stripje bewaad wat je eruit kunt halen. daar staan dus 2 streepjes op
Dank je Tsjah, spannend..Ik heb het soms niet meer nee...Ik voel ook niks, maar ongi blijft uit, vreemd...Voel me niet zwanger en heb ook niet het gevoel dat ik ongi wordt..Achja, afwachten.
De eerste keer dat ik zwanger was bleef ik doortesten met ovutesten. Die werden ineens positief vanaf 3 dagen voor NOD! Meteen na die positieve ovutest een Matcare zw.test gedaan > HEEEEEL licht 2e streepje, twijfelde echt of ie er wel stond! Diezelfde avond, met avondurine zelfs, een digitale CB gedaan en die gaf heel snel ' zwanger' aan! Wat dat betreft zijn de matcare testen dus niet zo heel gevoelig! Dat lees ik namelijk heel veel. Verder heb ik deze maand ook weer doorgetest met ovutesten, en sinds eergister worden ze weer steeds donkerder! Ik ben nu op vakantie en heb geen zw.testen meegenomen, dus het is even afwachten tot vrijdag, dan ben ik weer thuis Ik test dan wel weer te vroeg (wat ik eigenlijk niet meer wilde) maar we moeten dan 's middags naar de gyn voor onderzoeken nar mk's en dan zou het wel handig zijn als ik wist of ik zwanger ben of niet! Dan kunnen ze er misschien wat mee doen namelijk
mienime wow meis zie dat je 4 dagen overtijd bent wat spannend ik hoop dat je positief mag testen succes kristel86 waren de ovu testen bij jou dan na je ei negatief ook geen 2de streepje en dan later in je cyclus wel? heb namenlijk ooit ook een keer ovu testen gedaan maar als me eitje kwam dan was er wel een licht streepje maar daarvoor en daarna maar 1 streepje en verder niks en nu dan een ovu test van vriendin meegekregen (sensitest) en daar staat dus een lichte controle streep en nog een streepje 1 tint lichter dan de controle streep zeg maar scheeld niet veel. wel super spannend zeg hihi ik hoop dat je positief mag testen en dat het allemaal goed mag gaan ik duim voor je meid. groetjes en succes
Dank je, maar heb er vandaag dus een predictor tegenaan gegooid en die was negatief. Dus zit eigenlijk gewoon te wachten tot mijn komt.
@Joyce26: Ik heb altijd een 2e streepje op mn ovutesten (Sensitest). Pas als ik mn eisprong heb wordt dat 2e streepje heel dik, dikker dan de controlestreep. Toen ik zwanger was de vorige keer en nu weer, worden de streepjes ineens met de dag weer duidelijker! Ik heb iig na mn eisprong (CD 13) alweer negatieve gehad, dus het is niet van een eisprong oid nu Als ik jou was zou ik over een paar dagen weer zo'n sensitest ovutest doen (of al een zwangerschapstest natuurlijk) en als het streepje dan weer duidelijker is de kans heel groot dat je zwanger bent! Ik duim voor je alvast
bedankt voor je antwoord kristel ik duim dat het allemaal goed mag gaan en je een vet posi zw test hebt vrijdag veel succes iedergeval ik ga op zn hoogst vrijdag weer een ovu test wagen denk ik en als die dan nog duidenlijker is dan doe ik zaterdag of zondag de digi van cb niks geen gezeur met streepjes haha mienieme kan het zijn dat predictor meer hcg nodig heeft? ik weet het niet hoor maar daar hoor je vaak dingen over toch ga ik duimen voor je. groetjes
Dank je Joyce, heb idd vandaag hier op een ander topic ook zoiets gehoord, dus als ik zondag nog geen duivel heb ga ik denk ik ook maar voor de CB digi Succes!
MinieMe: Predictor heeft idd heel veel hcg nodig! Dat is voor zover ik weet de minst gevoelige test die je krijgen kan, dus ik zou voor een andere kiezen als ik jou was; CB of Kruidvat!
Dank je Kristel, dat ben ik idd van plan...Had hem nu gekocht omdat ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje wel een posi test had daarmee, maar dat was idd wel pas ong 2 weken na NOD toen. ga denk ik voor Cb dan, want kruidvat moet ik dan speciala voor naar het centrum en heb hier een etos "om de hoek" En vind kruidvat een rotwinkel hihi
Zeker spannend! Heb gister gelijk uit het werk een CB digi gehaald, maar heb nog niet durven testen! Ben zo bang voor een teleurstelling... Nog steeds geen . Merk wel dat ik de laatste nachten er telkens uit moet om te plassen en erg veel dorst heb 's nachts. Ook zeer tandvlees en grotere boobies. Maar verder voel ik niets! Kan me niet voorstellen dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ga proberen te wachten met testen tot zaterdag of zondag! Dapper he? ha ha. Hoe voel jij je? Vind het ook zo spannend voor jou! Hou je me op de hoogte? Suc6 meis! XXX
@maar29 haha echt knap van je dat je dat volhoud weet niet of ik dat kan hoor hihi hier voel ik weinig behalve krampjes onderin me buik en gisteren echt flink last gehad van me borsten nu is dat weer wat minder normaal drink ik s ochtends wel 2 of 3 koppen koffie maar vanmorgen 1 bleagh vond het niet echt lekker ben wel nog heel erg moe maar dat zal wel aan het weer liggen en afgelopen paar nachten niet echt goed geslapen steeds wakker en dan niet meer in slaap kunnen komen eigenlijk niet echt last van dingen dus alleen gisteren avond zat ik een film te kijken (waargebeurd verhaal) en ik huilde me ogen uit me hoofd haha niet normaal meer maar ja zal allemaal wel niks zijn en gewoon ongi worden dat gevoel heb ik iedergeval wel ga ik straks de cb digi iedergeval alvast in huis halen is het niet voor deze ronde dan misschien wel voor de volgende wacht het nog wel even af...... vanmorgen wel stiekem een matcare gedaan en er leek een heel vaag streepje te staan maar hoor de laatste tijd zoveel negatieve verhalen over de matcare dat ik daar dus niet meer op vertrouw.... binnen 5 min dacht ik een heel licht roze streepje te zien om na 15 min bijna niks meer te zien dus het zal wel ga er vanuit dat het negatief is succes meid ik duim voor je en hoop 1 dezer dagen op positief bericht van jou groetjes
heb de foto ervan in me album gezet niet echt duidenlijk heb de foto met me foon gemaakt maar in het echt zag/zie je hem dus beter hij is wel heel licht dus ga nog steeds ervan uit dat het niks is we merken het zondag wel pfff wat klinkt dat ver weg hahaha
Joyce: Ik zie een streepje hoor! En wat Macare betreft, het is niet zo dat ze slecht zijn ofzo, maar ze geven niet snel dik positief terwijl andere testen dat wel al doen dan.. Als je nu een CB digitaal doet heb je een hele grote kans dat ie zwanger aangeeft! Zo'n streepje wat jij nu hebt had ik namelijk ook de eerste keer dat ik zwanger was en toen met digi CB dik positief getest binnen een minuut. Succes!