Clearblue digitale ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door shiva24, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiva24

shiva24 Lid

21 okt 2008
    57
    0
    0
    heb deze digitale van clearblue besteld, wel best prijzig maar heb t er wel voor over voor onze wensje! ga ze uitproberen bij mijn volgende cyclus.
    mijn vraag is hebben jullie ervaring met deze testen?

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Omdat ze zo duur zijn gebruik ik ze naast de goedkope testen, als ik denk dat die positief is doe ik een clear blue digitaal als controle.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb de cb digitaal heel lang geleden gebruikt. Kon mijn ei toen nooit vinden. Ook vind ik hem best prijzig. Ik gebruik nu Matcare en ben hier heel tevreden over!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben met de digitale CB begonnen toen ik ovutesten ging doen.
    En was er heel tevreden over!
    Vond het alleen wel heel duur dus heb ze maar 1 ronde gebruikt zodat ik aan de hand van de streepjes kon zien wat bij mij positief zou zijn en wat niet ;)
    Daarna ben ik met goedkope testen verder gegaan.

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook ervaring met CB ovutesten en vind ze persoonlijk erg fijn. Zeker die digitale dingen waarbij je een rondje of een smiley ziet. Hoef je ook niet te gaan zitten dubben of het streepje nu wel donker genoeg is.

Ze zijn wel duur ja. Maarja, ik hoefde toch alleen de afgelopen 2 maanden omdat we vanaf volgende maand IUI gaan doen en ik dus echos krijg. Hebben die testen ook geen zin meer.

Succes meid!

6. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    bij mij werkte ze wel heel goed en ik gebruikte ze ook naast goedkopere als een soort bevestiging ik had die goedkope van deze site die staafjes met groen aan het uiteinde

en ik ben er wel zwanger mee geworden (deel) omdat ik wist wanneer ik me ei had/kreeg

Deel Deze Pagina