Hi ladies, vanmorgen een test gedaan (Matcare) en volgens mij en mn ventje staat er wel een streep. We vinden m zelf alleen niet zo duidelijk als bij mijn 1e zwangerschap, en dus ben ik even erg benieuwd wat jullie vinden. Ik heb m in mn album gezet. Liefs Chris
Hoi Chris, ik zie wel een hele duidelijke streep. Durf er verdeer niets over te zeggen (geen ervaring) maar een tweede streep is in elk geval duidelijk zichtbaar.
mooie streep hoor dus van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan. heb vandaag ook een heel vaaaaaag lijntje op de sensitest cassette pfffffffff. gr kreeft
hey meis lange tijd hier niet gezien! van harte gefeliciteerd met de komst van jullie 2e wondertje! houd je me weer op de hoogte? liefs marieke
Hoi Marieke, tuurlijk hou ik je op de hoogte! Blijf ook hopen voor jou hoor! Misschien een sinterklaas of kerstcadeautje Liefs Chris
dat hoop ik ja ach ja we wachten maar af he moet ergens vandaag ofzo ongesteld worden.. precies weet ik t niet omdat ik niet precies weet wanneer mn eisprong is geweest.. we zien t wel weer hoe is het verder met je? al nare klachten?