hallo ik heb net een test gedaan en wil graag van jullie an weten of ik zwanger ben en of de test positief is wand ben er zelf niet zo zeker van ze staan in mijn album groetjes angelique
Hij is wazig... maar als ik goed kijk zie ik 2 streepjes toch? Ik vind de tweede streep ook erg duidelijk en snap eigenlijk niet je twijfel... Gefeliciteerd!
Je moet uitgaan van de 1e dag van je laatste menstruatie en zolang ben je nu zwanger... Cyclusdag 1 (1 menstruatiedag) is de dag dat je echt helderrood bloed bent gaan verliezen! In je banner staat dat dit dag 25 van je cyclusdag is.. dus ben je nu 3 weken en 4 dagen zwanger...
oke dat hou ik dan even aan toen ik van me dochter een test deed bleek ik al 11 weken te zijn dus wacht het wel even af wat de verloskundige zegt
Ja maar toen heb je vast veel later getest als nu. Je moet echt rekenen vanaf je laatste menstruatie. Dus als je op dag 28 van je cyclus zit ben je 4 weken zwanger!
oh oke ja was paseind oktober gestopt met de pil en nu al zwanger is wel snel gegaan was van de eerste gelijk zwanger na de pil bij de een gaat het sneller dan de ander groetjes
ik weet niet presies me uitgerekende datum omdat ik nog naar de verloskundige moet dus ja kan wel een andere banner nemen maar
me laatste ongi was begonnen op 4 nov dus weet niet hoe ik moet uitrekenen wanneer ik dan uitgerekent ben