Ik denk toch echt een jongen. Bij een meisje zie he duidelijk een streepjescode. Bij die van mij ook dus ik krijg een meid. Ik denk echt een jongetje te zien.
whahahahahhahah wat een opmerking.... hahahahaha ik denk er net zo over.... sorryheb ook geen idee wat ik moet zien hier sorrryyyy.....
beetje lastig om te zien waar "de plek" is, maar als ik die plek goed gespot heb, denk ik een jongen. Ik zie 2 streepjes
Het lijkt alsof je er van de onderkant van de billen tegenaan kijkt. Dan zie je rechts en links een beentje en in het midden een wittige stip. Dus ik zou zeggen een jongetje. Maar misschien zie ik het ook wel helemaal verkeerd. Die stip kan ook navelstreng oid zijn.
Het klopt dat de echo een beetje onduidelijk is. De baby lag dwars tijdens de echo en de meeste tijd ook nog met het ruggetje naar ons toe. Toch twijfelde de echoscopiste totaal niet toen we vroegen of ze kon zien wat het was. Nu ben ik door jullie antwoorden een beetje aan het twijfelen. Zo erg dat ik vannochtend de telefoon al in mijn handen had om een afspraak te maken voor een geslachtsbepalings echo. Eigenlijk slaat het nergens op, want de echoscopiste had een duidelijk beeld en heeft natuurlijk heel veel ervaring... Als je het echt wilt weten stuur je me maar een berichtje, dan vertel ik het wel. Wil het eigenlijk niet hier op het forum neerzetten, je weet maar nooit wie er mee leest...
Ik zie het niet heel duidelijk, maar het lijkt erop alsof er een jongetje in je buik zit. Ik zou het graag willen weten dus er komt een pb naar je toe