Dat zeiden ze ook over de aanslag in Barcelona. Dat dat kleine jongetje die toen "het gezicht" van die aanslag werd helemaal niet bestond.
Ja klopt ja. Ik had een collega die zich hier heel erg mee bezig hield (misschien wel houd maar ik heb haar van Facebook verwijderd) en op haar Facebook regelmatig false flag dingen postte.
Voor wat betreft het coronavirus en de verhalen eromheen; zo kwam ik laatst dit tegen: Een simulatie (oefening) m.b.t. een wereldwijde uitbraak van een coronavirus - uitvoering Oktober 2019. Toeval?
Gisteren tipte iemand "event 201". Ik ben gaan googelen en inderdaad, dat kan toch geen toeval meer zijn. Precies dit scenario of manuscript wordt nu afgespeeld, met types als Bill Gates die er openlijk voor uitkomen dat er teveel mensen zijn. En kijk ook hoe makkelijk en snel mensen hun vrijheden opgeven, massaal afhankelijk worden van de overheid, om een paar dingen te noemen. Weet niet of het een complottheorie is maar het zet me wel aan het denken
Ohhh leuk topic! Ik ga hem later even helemaal goed doorlezen. Ik heb ook nog wel wat theorieën klaarliggen waar ik in geloof. In het kort: Covid19 is een wapen. Ingezet door de elite van de wereld on de bevolking uit te dunnen. En om WEER een vaccinatie erdoor te kunnen drukken. Vaccinaties zijn er om je op lange termijn ziek te maken omdat dat de kassa van de Big Pharma spekt en ze daarmee ook te grote vergrijzing tegengaan. Andrenochrome bestaat. Ook de elite die dat doen. Niet opzoeken op google als je niet tegen vreselijke, schokkende dingen kunt! Covid 19 is een manier om een cashless society erdoor te drukken zodat we altijd compleet afhankelijk zijn van digitaal geld en daardoor super makkelijk te beinvloeden en te sturen zijn. More to come Iemand nog Instagram accounts die je kunt aanraden?
Die van vaccinaties begrijp ik echt niet. Tuurlijk gaat er veel geld om in de farmaceutische industrie. Maar denk bv eens aan polio......stel dat, laat zeggen 5% van de wereldbevolking, dat krijgt......dat kost pas wat..... Begrijp echt niet dat er mensen zijn die denken dat vaccinaties er tegen ons zijn
Leuk topic Een aantal kende ik al, maar ook veel gelezen die ik nog niet kende. Hier eentje die ik nog niet voorbij heb zien komen: Hitler heeft nooit zelfmoord gepleegd, maar heeft met behulp van inlichtingendiensten weten te ontsnappen.
Maar als je nu even serieus nadenkt hè.. zoveel mensen in de wetenschap die onderzoek doen. Wie is 'ze'? Ik werk ook op een lab, mijn baas de professor is echt heel erg gericht op dingen ontdekken en patiënten helpen. Waar ligt de grens? Ik weet zeker dat ik echte proeven uitvoer, net als honderden mensen met mij alleen al in NL. Als dan iemand bedenkt het geheim te houden krijg je dat echt niet voor elkaar zonder lek met zoveel mensen werkzaam in de wetenschap. Het is ook een heel team onderzoekers per klein stukje onderzoek. Andersom gebeurt helaas vaker.. data publiceren zonder dat iemand het kan reproduceren. Dus wie is 'ze'? En wat maakt 'ze' zoveel briljanter dan al die duizende onderzoekers over de hele wereld bij elkaar?
Ik ben juist hoogstverbaasd dat er nog mensen zijn die wel geloven dat 9/11 gegaan is op de manier waarop men dat zegt.
Iets wat ik niet wil uitleggen op dit forum. Dit is te schokkend. Je zult dus even moeten googlen als je het wil weten. Maar pas op...
Hoeveel mensen hebben er kanker, eczeem, autisme, ennnnzovoorts. Ik ben dus van mening dat dat komt door al die shitzooi in vaccinaties. Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat de vaccinaties er voor ons zijn. Maar laten we hier geen discussie starten over vaccineren. Daar is dit topic niet voor.
Ik vraag me dan altijd weer af hoe het komt dat mensen denken dat ass door vaccinaties komt. Heb zelf ass maar tot nu toe heeft geen enkel vaccin gewerkt bij mij, dus door het vaccineren kan het niet komen. Mijn opa en vader (ook ass) zijn nooit gevaccineerd geweest. Heb daarbij nog een ass-neef die in de gereformeerde gemeente is opgegroeid (dus ook niet gevaccineerd). In onze familie is het duidelijk erfelijk.
Ik google net even en deze complot theorie gaat wel heel ver inderdaad. Kwam via die zoekopdracht ook bij de complot theorie van de black eyed club. Vind het echt heel vergezocht allemaal.
Wat ik vond maar doe hem als spoiler omdat sommigen hem schokkend kunnen vinden Spoiler: Heftig ze geloven dat dat een drugg is gemaakt uit bloed van de schedel van kinderen die alleen gemaakt kan worden als die kinderen heel bang zijn op het moment voor sterven. Ze koppelen heel veel vermiste nooit gevonden kinderen aan die drugg en bijv. Hillary clinton en celine dion zouden het gebruiken en er nu zo slecht uitzien omdat ze die drugg niet meer kunnen krijgen.
Het gaat indersaad heel ver. Ik zet bij veel dingen wat dit betreft ook echt mijn vraagtekens. Maar het zou me niets verbazen als dit echt zo blijkt te zijn, laat ik het zo zeggen... Want we leven echt in een gestoorde wereld