Complot theorieën

Discussion in 'De lounge' started by GossipGirlxoxo, Mar 16, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Weet je ik verwacht dat veel mensen dat doen. Bij bijv. Die hpv vaccinatie hoor je zoveel moeders zeggen dat doe ik niet want de lange termijn effecten zijn niet bekend. Dan verwacht ik met zoiets nieuws als dit dat die groep al helemaal niet vaccineert en daar komt dan nog de groep compleet anti vax bij.

Tammie81, Ysabella and Paardenbloem like this.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Poe dat weet ik niet eigenlijk. Ik hoop eerlijk gezegd dat er een medicatie voor komt, die je kan nemen wanneer je ziek bent. Ben ook niet zo van de prikken.
    En vaccinaties die zo snel op de markt gebracht moeten worden zijn de langere termijn effecten gewoon totaal onzeker van.

Zou dus fijn zijn als er een medicijn kwam en dat er voldoende tijd is om een goed en degelijk vaccin te ontwikkelen.

Mar76, Whoopy, Novi and 4 others like this.
  3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,606
    8,358
    113
    Female
    Wanneer de vaccinatie er komt hoop ik dat mensen eerst getest worden of ze het al hebben gehad. En dat ze daarna pas met de vaccinatie aan komen.

Strandbal, Whoopy, Huismuisie and 3 others like this.
  4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Wat geloofde je over die Steven Avery dan?
    Zoals de serie het liet zien, leek het mij echt heel twijfelachtig dat hij de moordenaar was.

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dat ze baby’s offeren. Die dan verkocht worden door mensen die geen geld hebben om ze op te voeden. En dat de jeugdzorg varian in dat land (denk engeland) er aan meewerkt.[/QUOTE]
    Oh bah wat bizar!

citroenrasp likes this.
  6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,606
    8,358
    113
    Female
    Ik denk dat hij het niet gedaan heeft. Het complot zit hem meer in de politie. Ik zag later een bericht dat iemand in de gevangenis de schuld op zich heeft genomen. Ik ben benieuwd wat het verhaal daarachter is.

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Maar niet alleen dat. Het hpv vaccin geeft ook ongekend vaak bijwerkingen.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Geen flauw idee. Ik ben die arts niet. Ik zat er alleen maar bij toen het gezegd werd.
    Ik weet alleen dat mensen heel ver kunnen gaan over de rug van anderen...

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,170
    35,831
    113
    Daar geloof je zelf ook echt allemaal in? Jij laat je kinderen ook niet vaccineren?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,170
    35,831
    113
    Dat is helemaal nog niet bewezen. Een vaak genoemd iets is bijvoorbeeld vermoeidheid, maar de link met HPV is nog niet aangetoond. Vermoeidheid is ook een heel normaal verschijnsel tijdens de puberteit. Die ook rond die leeftijd begint.
    De werking van het vaccin is wel bewezen.

Mar76, Elsss, Lana1986 and 2 others like this.
  11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,170
    35,831
    113
    Wat bedoel je precies hiermee?

12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mwah, niet als groot samenzweringscomplot maar ik geloof wel dat die ouders samen in een complot zitten om de waarheid niet aan het licht te laten komen. Dus dat ze "ons" willen wijsmaken dat het anders is gegaan dan de werkelijkheid.

Louise11110, Ysabella and Huismuisie like this.
  13. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

Jun 1, 2017
    1,352
    1,926
    113
    Female
    Ja

Roebus likes this.
  14. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

Jun 1, 2017
    1,352
    1,926
    113
    Female
    Wij vaccineren inderdaad helemaal niet.

Maar ladies zullen we dit topic laten voor complottheorieën en niet voor een discussie over vaccinaties?

Lamode and GossipGirlxoxo like this.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

Maar dat vind ik niet zo vreemd, ik zou een vaccinatie voor Corona ook weigeren.

16. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,042
    16,548
    113
    Hoezo als ik vragen mag? Het eerste wat ik riep was dat ik die vaccinatie wel zou willen. Ben erg benieuwd waarom je dat zou weigeren als het goed getest is etc?

17. tuc

tuc Niet meer actief

Omdat ik er geen noodzaak in zie die te nemen. En ik ben absoluut niet tegen vaccineren maar ik doe het niet als het niet nodig is

GossipGirlxoxo likes this.
  18. Kaboutertjes

Kaboutertjes Actief lid

Feb 14, 2020
    278
    237
    43
    Ik zou weigeren ja. Mijn man (kritisch met prikken, niet voor en niet tegen) zou ook weigeren.
    Ik zeg echt niet dat dit virus ongevaarlijk is, begrijp mij niet verkeerd, want dat is het wel, lijkt mij ook verschrikkelijk pijnlijk om het te krijgen met ernstige symptomen.

@DN2017 , ik geloof in jouw theorie van de vaccinaties. Mede omdat Bill Gates himself (geeft miljoenen als niet meer aan de big Pharma voor vaccinaties trouwens) gezegd heeft dat vaccinaties de populatie moet uitdunnen
    Toen stond in wel even met een mond vol tanden hoor.

19. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,042
    16,548
    113
    Dus je acht voor jezelf de kan klein ik dat mocht je het virus krijgen je op de ic ligt of eraan overlijd?

Ik had ook niet het idee dat je tegen vaccineren bent, maar ik merk dat ik er zelf nogal stellig over ben en eigenlijk wel meerdere mening over wil horen. Vandaar mijn vraag.

DN2017 and suus1983 like this.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Die kans acht ik heel klein. Maar die kans acht ik voor veel mensen klein hoor.

DN2017 and Ysabella like this.

Share This Page