@Hier; Afgelopen dagen ziek geweest. Griepje. Vandaag voel ik me wel wat beter maar nog steeds ontzettend vol in mijn hoofd en daardoor ook hoofdpijn. Echt weer zo veel gehad van de voedselbank. Heel veel zilvervliesrijst (wel 3,5 kg alles bij elkaar), pastasoorten, 2 x udon noodles. Aantal wereldgerechten, pannenkoekmixen, thee, veel broodbeleg, zelfs 2 x een reep Tony's. Potten groenten, etc. Erg fijn. Dit was wel voorlopig weer de laatste keer voor een hele poos. Morgen ook weer salaris De garage die ik voor de jongste wou kopen is morgen in de aanbieding, is dan "maar" 26.25 euro. Toch weer een besparing van 8.75 euro.
@Elena22 , wat fijn dat jullie zoveel krijgen van de voedselbank!! Anticonceptie, best raar dat ze over sterilisatie zo raar doen. Dat ze willen dat je 30 bent. Heb er ook over na zitten denken, maar moet nog 3 jaar voordat ik 30 ben! Hier ook ziek aan het worden. Zoontje is heel de week al ziek, verkouden. Hij slaapt veel minder word er gek van.
hier zoon ook vanavond ziek geworden ligt met erge buikpijn op bed en voelt zich misselijk. jeetje elena wat een pakket weer,super zeg! krijgen jullie dat maar een enkele keer? wel een fijne voorraad.
consuminder en bespaar daar valt hardlopen ook wel onder. Kost niks en geeft super goede resultaten Ik hou er enorm van en ben op zoek naar meiden die het ook doen of een zetje in de rug nodig hebben om het te gaan doen! Daarom heb ik een topic gestart. Mocht je het leuk vinden zie ik je er graag! http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/running-ladies.667191/
Ik laat mijn boodschappen morgenavond weer bezorgen. Weekmenu Woensdag: pizza met groenten en kaas Donderdag: plaattaart Vrijdag: groente shoarma met spelt pita's Zaterdag: friet Zondag: AGV Maandag: taco's 3 * patat (voorraad) 1 * passata 2 * biscuitjes 1 * eieren 2 * babyhapje avondmaaltijd 1 * appels buitenbeentjes 1 * paprika buitenbeentjes 2 * peren buitenbeentjes 3 * courgette 3 * geraspte kaas (ik vries in wat ik niet nodig heb voor het avondeten) 1 * keukenpapier 2 * mandarijnen 1 * groente loempia's 1 * shoarma kruiden 2 * mondwater 4 * speltbroodjes 2 * pizzabodem 1 * prei voordeel (5 preien) 1 * frikandellen 4 * tijgerbrood 1 * ketchup 1 * voordeel houdbare volle melk 3 * bananen 3 * griekse yoghurt 2 * vega balletjes 1 * tony chocolonely letter 1 * zuivelspread Totaal zonder kratten 75 euro. Ik heb nog best wat in huis; boontjes, veel zoet beleg, margarine, yoghurt, bladerdeeg, maïs, kidneybonen, taco kruiden en schelpen, brood ed. Tegenwoordig haal ik zaterdagochtend vroeg de boodschappen als dat lukt, gelijk om 8 uur, eerst naar de AH en dan door naar de Jumbo voor dingen die daar net ff goedkoper zijn. Maar dat lukt niet iedere zaterdag en ik heb geen zin tegenwoordig om in de avond nog boodschappen te doen. Vindt dat chaotisch weggaan in de bende en thuis komen in half opgeruimde bende zeg maar. Vroeg in de week zijn de servicekosten maar 2,95, dat vind ik het wel waard.
mooi lijstje weer triangel! elena bij de kruidvat hebben ze nu ook van die bullet journal blokjes en schriftjes misschien een tip voor je? zijn echt super leuk!! ik heb ze gisteren al gehaald ook fijn voor de boodschapjes op te schrijven.
Donderdag nemen de jongens afscheid bij de gastouder. Ze gaan naar een andere.. Nu wil ik de kindjes en de go wat geven. Hebben jullie ideeën? Kindjes zijn van 0- 4 en zijn deels marrokaans. Go is ook marrokaans.
Boh een paar dagen ziek geweest.. nu nog hoesten en snotteren maar het gaat al wat beter. Mooi lijstje @Triangel ! Bezorgen kies ik ook uit op dagen en tijden dat het rustig en goedkoop is. Afgelopen weekend nog wat op mp kunnen verkopen, kleertjes van zoon. Geen geweldige vetpot maar beter iets dan niets. Eindejaarsuitkering is ook binnen, minder dan gehoopt. Wist ik wel, want met het afkopen van de ort was dit de consequentie. (Ze moeten het geld toch ergens vandaan halen ) Doen jullie aan weekspaarbingo? Ik bedoel dat systeem van 52 weken en dan iedere week dat bedrag sparen. Het lijkt me handig om dit toch te gaan doen en zo wat extra's achter de hand te hebben als er even een tegenslag is.
@Lelie137 , afkopen ort? Ik kreeg zo'n 800€ extra..... Ik heb een deel reiskosten vergoeding ingeruild voor eindejaars uitkering gaat dan minder belasting vanaf. En wij krijgen nog in 2018, 2019 eenmalig de ort van afgelopen jaren uitbetaald.
Wij hebben de ort gedeeltelijk gekregen en inderdaad volgend jaar en 2019 nog eens. Bij het ondertekenen van die overeenkomst stond ook dat er gekort zou worden op de eindejaarsuitkering als je de ort terug wilde vorderen. Dus.. toch een vorm van afkopen. Vandaag de plan point agenda gekregen. Jeetje wat een gevaarte! Nog nooit zo'n grote agenda gehad. En nu denk ik... gebruik ik dat gevaarte wel? Is het niet raar om dat te gebruiken? Hij is erg mooi hoor... maar ik heb nu een grotere tas nodig
Vandaag, boodschappen gedaan! Ondanks dat ik met flinke keelontsteking op bed lig. En 5 dagen lamlendig zonder eten probeer te overleven van de pijn. Ongeveer €77 uitgegeven Lijstje: Iglo Fishsticks 3 x €1,88 Dr. Oetker Ristorante 3 x €1,79 Spareribs 1,5 kg €6,50 Schnitzel 1 kg €4,99 Pampers lotiondoekjes 2 x €5,55 Bebevita 12 mnd menu 4 x €0,99 Ola schepijs 2 x €2,22 Huisgemaakte eiersalade 500 gram x €0,89 Haribo snoepzak 7 x €0,59 Kaiserbroodjes 4 x €0,13 Bio cookiemonsterkoekjes 2 x €1,99 Pepsi 1 x 6pack €3,79 excl statiegeld €1,50 Tempo zakdoekjes 1 x €2,79 Dreft 1 x €1,19 Inlegkruisjes 2 x €0,99 Knoppers 1 x €1,59 Luierzakjes 1 x €0,99 Fleischkäse 1 x €3,59 Kerstinpakpapier 5m 1 x €1,99 Totaal was het ongeveer €98 maar het vlees van mijn schoonmoeder niet mee gerekend! (Zij heeft voor €21 ongeveer 4 kg aan vlees) Wss zullen we deze maand over de €250 gaan. Maar dat maakt in principe niks uit. Het is Kerst en vind het sfeer wat belangrijker. Alle kerstcadeautjes vorige maand al gekocht en ook met black friday! Hebben jullie ook kerstcadeautjes gekocht? Ik heb al van te voren gekocht ivm prijsverhoging wss. Ik heb nu €60 uitgegeven voor 20 cadeautjes voor Luke Voor mijzelf L’oreal Balmain in het kleur rood.
@Lelie137 , ik heb niet gemerkt dat ik minder had. Alleen maar goed toch . @lievemandie , beterschap!! Klinkt vervelend!! Ik heb nog geen kerstcadeaus gekocht, moet ik nog mee beginnen. Ik moet ook werken met de kerst, dus het word alleen een brunch en cadeaus met mijn ouders. Sinterklaas slaan we over, dochter snapt er niks van.
Zeker vervelend Sinterklaas slaan we ook over. Luke snapt er toch niks van. Met Kerst moet ik ook werken. Alleen 2e Kerstdag. We gaan met familie uiteten. Kwam ik achter deze week..
Vriend zei dat van de week ineens...hahaha! Zal wel moeilijk zijn. Het outlet is 363 dagen open. iedereen komt cadeautjes dan terugbrengen..anders uitzoeken
Vandaag een 'nieuwe" auto gekocht. Onze auto was al een tijdje kapot, zou 1700 kosten voor reparatie en apk. Nu verkocht voor 750 en 150 bijgelegd voor een andere. Wel stuk ouder dan wat we hadden maar beter dan niks. En kan dan bestellen bij de Hoogvliet wat weer bespaart
Wens je veel veilige kilometers Chantal! Hier geen kerstcadeaus, wel sinterklaas. Nog geen idee wat we gaan doen met kerst...
Afgelopen donderdag lekker gewinkeld! Nieuwe laarsjes, jas, en een aantal nieuwe jurkjes. Het was allemaal echt eens nodig en ik heb er van genoten.