Zwanger worden na een miskraam - 2010

Discussion in 'Zwanger worden' started by k29, May 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. k29

k29 Nieuw lid

May 15, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang bezig om zwanger te raken (vanaf februari 2010). Ik ben in de tweede ronde zwanger geraakt zonder dat ik het wist. Ik werd "gewoon ongesteld" en begon na twee weken weer te bloeden (half april). Ik wist toen pas dat er iets niet klopte. Een zwangerschapstest gedaan en ik was dus zwanger. Helaas was dit het begin van het einde en heb ik dus echt een miskraam gekregen.

Twee weken later naar de verloskundige geweest en alles zag er mooi uit. Ik werd die dag ook weer ongesteld.

Inmiddels zit ik op dag 17 van mijn nieuwe cyclus, maar nog steeds geen eisprong. Ik was altijd heel regelmatig en had mijn eisprong altijd op dag 13. Weet dat ik moet afwachten, maar vind het toch moeilijk.

Zijn er hier meer meiden die in een soort gelijke situatie zitten of hebben gezeten. Zou het leuk vinden om erover te kletsen.

Groetjes van mij.

2. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Zelf heb ik ook een miskraam gehad, in januari. Na 8 weken een leeg vruchtzakje en 2 weken later gecurreteerd. Een hele klap. Mijn cyclus is wel weer normaal 30-32 dagen. Maar wel heftige ongi's.

In een andere topic Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan kletsen we ook over dit onderwerp. Allemaal meiden die hetzelfde hebben meegemaakt en graag opnieuw zwanger zouden willen worden. Misschien dat je daar ook eens kan kijken?

Veel sterkte en succes met opnieuw zwanger worden in ieder geval!

Share This Page