Je leest nu steeds meer over het coronapaspoort. Wat vinden jullie hiervan? En weekt dit wel. Citaat: Inwoners van de Europese Unie moeten vanaf deze zomer vrij kunnen reizen met een coronapaspoort. Wanneer mensen zijn gevaccineerd, recent getest of antistoffen voor het virus hebben gehad, moet een pas hen toegang geven tot alle EU-landen. ________________________________ Toch vraag ik me af of dit in alle situaties werkt. Kijk gevaccineerd is natuurlijk gevaccineerd. Vooral wat betreft de mensen die het gehad hebben vraag ik me het volgende af. GGD zegt dat opnieuw testen binnen 8 weken geen zin heeft ivm vals positief. Maar waar ligt die grens? Onze zoon heeft onlangs covid gehad. En stel je wilt over 9/10 of 11 weken op vakantie, en hij test positief? Is hij dan écht positief of kan die 8 weken ook best 9/10 of meer weken zijn. Ik denk nml van wel. Volgens mij gaat dit voor héél veel gedoe geven voor héél veel mensen. Of zie ik het verkeerd?? Wat denken jullie hierover.
Daar loopt al een topic over https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/vaccinatiepaspoort-wie-wel-wie-niet.712538/
Als hij net corona heeft gehad heeft hij toch antistoffen? Ik verwacht dat ze wel een categorie maken dat je bijvoorbeeld tot 4 maanden na een positieve test ook niet hoeft te testen.