Volgens mij is op deze echo het geslacht niet te zien. Er staat duidelijk een lijntje op het onderbeen op te meten. Voor zover ik er verstand van heb lijkt het of het kindje met opgetrokken beentjes ligt en je tegen de scheenbeentjes aankijkt.
Grappig dat bijna niemand t ziet Er wordt van onderen naar t bovenbeentje gekeken (pottyshot) en je ziet toch echt duidelijk streepjes van de schaamlipjes (dat witte V-tje, en als je heel goed kijkt op de originele foto zie je dat die uit 3 streepjes bestaat in de vorm van een pijltje = meisje) Hier een bewerkte foto van mij: (heb dat witte V-tje hier een kleurtje gegeven; lichtroze)
@Kristel, dat klopt, het zou idd een mooi shot kunnen zijn op deze manier! Alleen .... de beentjes zitten vrij dicht tegen elkaar aan! Als een jochie (in de baarmoeder) op dezelfde wijze zijn beentje tegen elkaar houd (zoals de echo hierboven) dan vormt zijn balzakje ook een soort van v-tje (2 soms 3 streepjes)! Het piemeltje zie je dan niet omdat die omhoog word "gedrukt" en dus buiten beeld valt. Daarom vind ik de echo te onduidelijk om met zekerheid een geslacht te noemen.
Ik sluit me aan bij Rogijuli. het is te onduidelijk. ik denk iets te zien wat op schaamlipjes lijkt.. maar aan de andere kant zie ik ook een licht iets wat op een bolling lijkt. (kan stukje navelstreng zijn maar ook iets anders) dus zit niks anders op dan afwachten.