Restaurants: Pinoccio zou ik eerder heen gaan voor een snelle hap. Habana is erg mooi en heeft lekkere tapas. Roses en Sophie aan de Rijnkade zij ook een aanrader, allebei mooie restaurants. Winkelen: In de binnenstad kan je goed winkelen en bij de Hommelseweg in Klarendal heb je een straat met aparte mode winkeltjes. Als je ervan houdt is het de moeite waard en het is op loop afstand van de stad. Mannen: Die kunnen toch ook winkelen? Stappen: 5th avenue, Juicy Lucy, Manhatten. Maar dit is afhankelijk waar je van houdt.
Je hebt ook een Mona's in Arnhem. Erg lekker, vooral de Tournedos a la Pim... hmmmm. Je kan ook een dagje uitwijken naar Nijmegen, vind ik persoonlijk veel leuker en is maar ( zonder files ) een 20 minuten rijden.
Wat veel reacties dames, geweldig bedankt hoor! En nee, de mannen winkelen NIET en de kids gaan ook NIET mee... @Aszz, Nijmegen ken ik ook helemaal niet... ben bekender in het buitenland dan in eigen land, erg eigenlijk!
Ik zou absoluut aan de Rijnkade bij een van bovengenoemde restaurants gaan eten. Erg lekker en heerlijk relaxed!
Leuk om dit topic te lezen! Ik heb 19 jaar in Arnhem gewoond, daarna 8 jaar in Nijmegen, en kan Nijmegen sindsdien meer waarderen, eigenlijk. Nu wonen we weer in de buurt van Arnhem. Leuk om hier eens restaurantjes e.d. te lezen waar we eens een kijkje kunnen gaan nemen. Ik heb zelf iig goede ervaringen met Piaf (restaurant), en tapasrestaurant La Puerta (in de kelders, bereikbaar via de varkenstraat)
Ik woon in Arnhem Wat winkelen betreft is t wel zo'n beetje genoemd al, qua eten nog niet, want ik mis Tapas Restaurant La Puerta! Tapasrestaurant La Puerta | Welkom op de website van tapas restaurant La Puerta in Arnhem SUPERlekker en hartstikke leuk en gezellig om met diverse kleine hapjes een menu samen te stellen Je kunt het in diverse gangen laten serveren, dus je kunt er zo de hele avond vertoeven! (reserveren is noodzakelijk ) Zit in de varkenstraat, 1 straat achter de korenmarkt.
Niet naar Kronenburg gaan hoor! Ook niet als het regent. Is totaal niet gezellig. Als het regent gewoon je plu meenemen en winkel in winkel uit. lekker lunchen aan Jansplaats. 's avonds eten Rijnkade(wel even een wandeling) of Jansplein uitgaan, is maar net waar je zin in hebt. Korenmarkt biedt het meeste
Ohhhh erg dames... maar we zijn niet in Arnhem maar in Nijmegen geweest zaterdag Wel heerlijk gehad, schandalig gewinkeld en heerlijk gegeten, naar Sanadome geweest... en zondag naar Arnhem naar Nick en Simon maar toen geen tijd meer gehad om het centrum in te gaan. Dus.... dit topic was een beetje overbodig geworden maar vólgende keer gaan we naar Arnhem