nou ramoon om half 12 moest je er zijn.... je zult zo wel thuis komen dus vertel vertel vertel vertelllllllllllllll
tada , sorry dat ik zo laat ben maar ik was gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis inwendige echo gehad) en zoals sommige van jullie al zeggen: een vmk baarmoeder was leeg en een nieuw eitje was al aan het rijpen... meer kan ik er even niet over kwijt grtz
Zo, even door het hele toppic doorgeworsteld. Jammer ramona, dat het niet zo mag zijn. Maar... je zegt ook dat er een nieuw eitje aan het rijpen is. Werkt de pil dan wel? Je zou dan geen eitjes mogen hebben? Misschien aan een andere pil toch, of wil je graag toch snel een tweede?
nee mijn pil is toch te licht... maar aangezien ik met de borstvoeding ga stoppen mag ik ook weer een zwaardere pil<--- ik wilde niet zwanger zijn nu , maar nu het mis is gegaan en ik heb weer een posi test gezien vind ik het erg dat ik het niet ben... ik wordt gek van mezelf ik hoop dat de andere dames hier snel een mooie (VETTE) positest hebben! en bedankt voor jullie lieve antwoorden grtz Ramona