Haha, dat kan je ze niet vroeg genoeg leren Lena heeft een houten treinbaan gehad, viltstiften en micky mouse douche-spul. En nog wat dingetjes voor in de kerstboom. Ze vond vooral iedereens kadootjes uitpakken erg leuk
wij hebben het ook gevierd onze dochter is net 9 maanden en dacht dat ze niet zo heel veel weet ervan had. maar ze vond het prachtig! bij ieder kadootje dat ze uitpakte glunderde ze van oor tot oor. echt geweldig om te zien! ze heeft gehad. - een fischerprice liedjes en rijmboekje met geluid. - een babyborn (Voor kindjes vanaf 1 jaar) met badje was echt he-le-maal geweldig! -een ballenbaan waaruit ballen schieten waar ze achteraan kan kruipen en er weer in stoppen. -badeendjes. -een activity kubus. - een stapel toren. -muziek instrumenten en een loopwagen waarvan je later een loopfiets met karretje erachter van kan maken. heel veel dus. maar sinterklaar was niet alleen bij papa en mama geweest. maar ook bij een oom,opa en oma en andere oma. dus ze heeft genoeg gehad haha
Mijn zoontje was ook helemaal gelukkig. Hij heeft gekregen; laarsjes, een xyolofoon, rails voor zijn houten trein, een plopboek, nog een paar kleine dingetjes en als laatste als klap op de vuurpeil een keukentje. En alles was vergeten Hij heeft de rest van de avond met knalrode wangetjes voor ons gekookt!
Aaliyah heeft héél vee kado's gehad. We verden het met de hele familie van mijn man. Halverwege het uitpakken kreeg ze een teletubbie laptop. De andere kadootjes waren niet meer interresant, de laptop moest uit de doos! en wel nu! Als de nichtjes keihard riepen: "mama, mama, kijk ik heb een...." Dan ging Aaliyah staan en riep ook: "mamamamama". Keihard!!! Wel hilarisch. Na een tijdje uitpakken had ze meer zin om te kijken wat alle anderen gekregen hadden en ze is ze rond gaan lopen en bij iedereen langs. Wij hebben haar laatste kadootjes maar uitgepakt, want daar had ze geen oog en geen tijd meer voor.Ze was al helemaal gelukkig met de teletubbie laptop!
Gijs heeft zijn eerste echte vrachtwagen gekregen. En leuk dat hij hem vind. Vooral de geluidjes die hij maakt (en zit geen volume knop op ...). Hij probeerde hem gelijk op te eten!
Lila heeft een jumperoo gekregen, Een ballenbaan waar de ballen uitschieten, Bumba tutteldoekje, nieuwe kleren, Harde boekjes, Knuffelkonijn, Babywalker, Nieuwe lepeltjes. Dvd's de Berenboot en Bumba, sesamstraat. En een ikea ding Met blokjes en balletjes (weet niet hoe ik het uit moet leggen. En volgende week komen de andere opa en oma, want daar heeft de sint ook kadootjes achtergelaten. Een nieuwe wipper en een Bumba waar geluid uit komt. Lila is enig kleinkind woord dus heeeel veeeeel verwend.
Jelle heeft van de Sint gekregen: Een kookplaatje van de Hema met bijpassens pannensetje. Duploblokken Een gereedschapskist van de Hema. Boekje van Kareltje. Een garage voor zijn auto's waar mama mee terug moet want ik mis de bodemplaat! (grrr...) Een ernie Knuffel (neeeee, niet jeuk, mama!) Jitte heeft gekregen: Een babylaptop van V-tech. Pyama, 5 maillots (geen koude benen deze winter) Nog meer kleren, Boekje van kabouter Plop. Elmo knuffel. En vandaag krijgen ze nog meer... Wat moet ik er toch allemaal mee...
Hier ook gisteravond Sinterklaas gevierd met papa, mama, de opa's en oma's en ome M. Onze meid vindt het heerlijk om aandacht te krijgen, dus ze had een geweldige avond. Ze is ook goed verwend, en ze vond het allemaal even leuk om te krijgen. Ze heeft overal mee gespeeld of geknuffeld en glunderde constant. Ze heeft gekregen; -knuffel van Winnie de Pooh -pop -pratende Woezel -hondje die loopt en blaft -roll 'n swing bal van Vtech -babywalker -megablocks -loopfietsje -rubberen vloermat met cijfers Vannacht trouwens prima geslapen, ondanks alle indrukken!
Ons zoontje heeft gekregen - winterslaapzak - kleren - vliegtuigbestek - Vtech roll en swing bal - Kegelset van sesamstraat en dat terwijl we afgesproken hadden niks aan sinterklaas te doen
Hier is de sint ook geweest voor ons Zoontje hij is bijna 1 en heeft het volgende gekregen - laarsjes - boekje van nijntje met zijn naam erin verwerkt - boekje van woezel en pip - boekje met oud hollandse liedjes - plasticbolder kar met legoblokken - pyjama - jogging pak - tjoeketjoek locomotief met ballen Dank u sinterklaasjes En woensdag is hij jarig en dan krijgt hij van ons een puky auto, echt cool
mijn zoontje snapt er natuurlijk nog helemaal niks van maar is uiteraard ook niet overgeslagen door de goede sint. Hij heeft gekregen: Koekjestrommel ( waar je figuurjtes in kan doen van Fisher Price) Bal die uit zichzelf alle kanten op rolt en muziek en licht geeft. stapel blokken 1 rammelaar Verrassingsblokken 5 setjes kleding nieuwe schoentjes DVD van platvoet en zijn vriendjes CD met kinderliedjes CD met sinterklaasliedjes Nu wachten tot hij groot genoeg is voor al dat speelgoed.
Ons meisje heeft gekregen: - Kleertjes; 3 shirtjes en 2 broekjes, badjasje en slofjes - Zitzak van Sit & joy - Speelgoed: vormen-emmer fisherprice en zachte blokken - Voorleesboekje woezel en pip
Onze man heeft gekregen: Allerlei muziekinstrumenten (tamboerijn, triangel etc). Boekjes Houten puzzels Keybord (zo'n goedkope met allerlei dierengeluidjes) Tractor van Little People met geluiden Kleine tractor en bulldozer van Little People Boekje en bijbehorende cd met dierenliedjes Brandweerwagen van Little Trike Dus al met al behoorlijk verwend
Mijn meisje begrijpt natuurlijk nog niks van het hele concept, maar het uitpakken, dat vond ze geweldig!! Het papier vloog bijna door de lucht (en dan is ze pas 4 maanden ) En dat maakte het gewoon hartstikke leuk Sindsdien trekt ze ook ontzettend aan al haar speelgoed, alsof ze dat ook probeert uit te pakken Zij heeft gekregen: - Een knisperboekje - Stapelbekers - VTech beertje met liedjes en geluidjes - VTech Babylaptop - Een bijtring die gekoeld kan worden in de koelkast - 3 rompers - Een leuk shirt van Minnie Mouse - Een Disney-dvd van Sneeuwwitje
Julie heeft gisteren haar eerste Sinterklaas gevierd bij mijn vriend thuis. Ze is goed verwend, en dan komt straks nog de kerstman bij mijn ouders thuis... Ze heeft gehad: - Little People dierentuin (leuk voor over een tijdje ) - Puckabag 4 seizoenen slaapzak - gepersonaliseerd Nijntje boekje "Nijntje maakt muziek met Julie" - knuffelbeer - Hongerige Pelikaan - pyjamaatje - shirtje - Mamase cd van K3 (jaja, nu al fan ) - Lief! papbordje, bekertje en bestek - chocoladeletter (?????? het kind heeft haar eerste hapje nog niet eens gehad hahaha!) Van haar papa en mij heeft ze weer een berg nieuwe kleertjes gehad. Juultje vond het pakpapier veeeeeel leuker dan de cadeautjes trouwens!
De sint is hier ook geweest.. Jinthe heeft het volgende gehad: Little people vliegtuig Little people auto Little people leerhuis Tafeltje met 2 stoeltjes Pop die ze een speen en fles kan geven Krijtbord Een grote box met nijntje blokken Blokkenkar Hello Kitty radiografisch bestuurbaar vliegtuigje Losse poppetjes van Little people een hond aan aan riempje die geluid maakt Dus ze is weer erg verwend door de sint!
Haha, LP doet het goed zo te lezen! Hier het volgende (niet alleen van ons, maar mijn ouders, zus, broer en schoonzus hadden ook cadeau's meegenomen): *LP dierentuin *LP kerststal *LP boerderij *pannensetje *houten trom *theesetje *Playskool ballendingetje, wat balletjes dmv luchtdruk eruit schiet. *vtech babywalker (heeft ze 2 maanden geleden al gekregen van mijn ouders, maar was voor sinterklaas) *hobbelpaard *duplo *paar leesboekjes *kapstokje Weer meer als genoeg en heel de huiskamer staat weer vol!
Joey heeft gister gehad; Bumba puzzel Bumba boekje Kabouter Plop boek Kabouter Plop verkleedpak Nijntje telefoon Nijntje bouwblokken Play- Doh Little People Kerststal Sprekende Nijntje Bosch Boormachine Muziek TV Little People Dierentrein Mickey Mouse Kerst DVD Fisher Price Muziekpotje School/krijt-bord En volgens mij was dat het wel een beetje... Moet ik er wel bij zeggen dat we voor zn verjaardag merendeel geld gaan vragen voor een nieuw bed. Hij krijgt een mooi junior bed en we gaan zn kamer een ander thema geven!
julian heeft dit gehad vond ik meer dan zat zie foto veder is die de 17de jarig krijg die ook genoeg en met kerst ook (van opa en oma vooral haha
Wij wouden maar een paar aardigheidjes doen omdat ze het toch niet snapt... Het werdt het volgende: - boerderij met geluiden van Chicco - boekje - knuffel - nijntje ballen voor in bad -winnie the Pooh voor in bed(met licht en geluid) - pop - knipjes voor de haren - vormen stoof - baby's eerste laptop van v-tech - varkentje met geluid Leuk klein gehouden dus