ik heb zon last (pijn) in mn liezen en in mn rug (heel laag bij mn stuitje) als ik bv paardgereden heb en daarna nog winkelen. dan doet t daarna zo zeer, vaak is de pijn aan de ene kant erger in mn liezen dan de andere kant en trekt dan door in mn rechter been tot onderin . erg hinderlijk Is dit bandenpijn of is dit iets anders??
Hey, Volgens mij is het bandenpijn, alleen dat doortrekken in je been herken ik niet. Misschien iets teveel van het goede paardrijden en winkelen? Zit het bij echt in je liezen of iets erboven?? liefs sancho
Bandenpijn zit inderdaad in je liezen en kan doortrekken. Maar laag in je rug klinkt meer als bekkenpijn. Knap dat je nog durft te rijden overigens. Ik heb een eigen paard, maar ze staat nu op rust. De eerste keer rijden na de positieve test heb ik er maar 1 rondje opgezeten. Ik was gewoon heel erg bang om te vallen, terwijl ik een heel rustig paard heb.
ik wil zo lang mogelijk doorrijden ondanks dat ze nog maar 4 jaar is ook omdat t juist zo lekker gaat en ik vind t gewoon heeelijk en vertrouw dr volledig mocht dit veranderen stop ik maar ik hoop dit nog een hele tijd vol te houden. anders sport ik helemaal niet en dta is ook niet echt goed.
Klinkt eerder als bekkenpijn. Misschien je VK even vragen? Paardrijden is dan volgens mij niet zo goed.
Hey, Ik heb precies dezelfde klachten als jou. Ik ben op verzoek van mijn verkloskundige naar een mensen dieck therapeut geweest. Ik heb bekkenproblemen die oa veroorzaakt worden door het SI-gewricht. Daar heb ik nu oefeningen voor gekregen. Kan nog niet zeggen dat ze helpen, maar daar heb ik nog te kort therapie voor. Ik heb het nu zo ongeveer 7 weken. Succes meid, maar ga dit wel aangeven bij je verloskundige en een tip... niet meer paardrijden. Groetjes Mariska
Ik heb tot 20 weken gereden en heb er gelukkig helemaal geen last van gehad. Nu pas sinds 3 weken heb ik enorm pijn in mijn bekken. Ik heb nu oefeningen meegekregen en daar moet het minder van worden.
Ik rijd ook nog steeds een paar keer in de week paard en die omschrijving komt me wel bekend voor. Volgens mijn VK kwam dat pijntje uit het SI-gewricht en zolang het niet heel erg pijn ging doen kon het geen kwaad. Ik mag ook nog gewoon blijven paardrijden zolang het voor mezelf goed voelt. Jonge en onbekende paarden stap ik niet meer op, maar mijn eigen merrie is in de bak wel dusdanig vertrouwd dat ik het nog steeds aandurf.
hallo, tis idd ook mijn eigen pony ook al is ze nog maar 4 ik ken dr zo goed en ze gewoon te vertrouwen. heb nog steeds last van mn rug als ik bv teveel doe wordt het erger , ik werk in de zorg en dat valt me nu toch erg zwaar na werktijd (ook onderwerk tijd) heb ik erge last van mn rug. Ikwil alleen niet de "zeikerd "uithangen en zegh nog maar even niks dat t zo beroerd is maar ben bang als t zo blijft dat er toch een oplossing moet komen. wie heeft hier ook mee te maken rug/bekken ijn en werk 9ook andere sectoren natuurlijk
Ik heb ook last van bekkenpijn en ik hoop eigenlijk dat het niet veel erger word! Ik ben gisteren bij de normale huisarts geweest en deze heeft mij verboden nog zwaar huishoudelijk werk te doen Ik werk ook gewoon van 8 tot 17.00 en ik moet zeggen dat het wel erger word. Vooral heb ik het nu als ik in bed lig dan kom ik niet tot rust. 05 oktober weer een afspraak bij de Gyn dus maar even afwachten. liefs Esther