De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

    Florina Fanatiek lid

    24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    @flowertje36
    f371cb52160877d428c03c8ba1284c01--blond-amsterdam-little-girls.jpg
    Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!

    @Mutsefruts88 Spannend! Hopelijk duurt het nu niet lang meer. En haha, nog steeds geen zin in menselijk contact, herkenbaar :roflmao::roflmao:

    @Ladylola Denk inderdaad dat je @flowertje36 bedoelde! Maar ik word inderdaad ook ingeleid als het goed is, ik heb zwangerschapsdiabetes. Zou toen met m'n dochter ook ingeleid worden, ook zwdiabetes, maar toen toch al zelf begonnen met rommelen met 37w1d, hoop dat het nu ook al vanzelf zo goed als opgang is gekomen.

    @Louloute Geen infuus, ga nu verder met de bruistabletten en dan iets opgehoogd. Wel irritant, hopelijk is jouw ijzergehalte een stuk beter! Zou dan inderdaad toch maar iets op je bed leggen voor de zekerheid, wel jammer dat ze ze niet meer hadden. Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, hopelijk vannacht een fijnere nacht. En irritant van die pijn joh, geen tips helaas!

    @Donutlover Lijkt me inderdaad ook veel fijner als het echt vanzelf komt. Bij E. zou ik met 38 weken ingeleid worden maar kreeg met 37w1 bloedverlies en had toen al 4cm ontsluiting, maar moest toen toch aan de weeënopwekkers en dat is me achteraf niet goed bevallen (letterlijk:p). vond het echt pittig en heb ook een ruggenprik gehad omdat ik een weeënstorm aan beenweeën had. Zou nu ook zo graag persweeën willen voelen, ik heb die toen helemaal niet gehad. Lichaam was er dus wel al klaar voor maar dat maakte het niet beter..
     
  2. Florina

    Florina Fanatiek lid

    24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    • Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17
    • Fizz, zwanger van een jongen, verwacht op 31 augustus '17
    • ryanne1989, zwanger van een ??, verwacht op 1 september '17
    • Louloute, zwanger van een jongen, verwacht op 18 september '17
    • Tuttebelleke, zwanger van een meisje, verwacht op 18 september '17
    • Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17
    • Gouda, zwanger van een ??, verwacht op 24 september '17
    • Florina, zwanger van een meisje, verwacht op 27 september ' 17
    • Poolvos, zwanger van een meisje, verwacht op 1 oktober '17
    • Donutlover, zwanger van een jongen, verwacht op 3 oktober ' 17
    • Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17
    • 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17
     
  3. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ahhh nog 2 voor me op de lijst, dat schiet op :p
     
    Louloute en Fizz vinden dit leuk.
  4. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    @flowertje36 gefeliciteerd!!! Wat is het snel gegaan:D lekker genieten nu!

    @Oceanna zo zielig he spruw, gelukkig gaat het nu beter. Fijn dat het verder goed gaat:thumup:

    @ryanne1989 spannend he we zijn met z'n drieën achter elkaar uitgerekend deze week:D hoop dat ze ook allemaal gaan komen deze week!

    Zo blij als ik gister nog was dat de kleine is ingedaald zo erg baal ik er nu van, wat doet het ongelofelijk veel pijn als de kleine draait met z'n hoofd:cry: alsof er een mes naar binnen wordt gestoken!
     
  5. gouda82

    gouda82 Actief lid

    4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Even snel.......
    Volleybal wedstrijd was gaaf! Ook België-Bulgarije nog gekeken en ben net thuis. Lijf doet goed zeer van het plastic stoeltje maar het was het waard.
    Nu erg actieve baby en flinke harde buiken.
    Zelf speel ik ook (al jaren). Zelfs afgelopen seizoen met 22 weken nog de laatste competitie wedstrijd gespeeld. Wel toen met een libero gespeeld want diep zitten in de verdediging ging niet meer zo best. Aankomend seizoen ga ik niet spelen, misschien vanaf januari weer een beetje trainen maar dat weet ik nog niet zeker
     
    Louloute vindt dit leuk.
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @ryanne1989 Ik hoop dat ik eerder dan rond kerst weer kan beginnen. Het zou verstandiger zijn om uit te gaan van kerst inderdaad, maar ik heb nog ijdele hoop dat ik november misschien al langzaamaan kan beginnen.

    @gouda82 Leuk kan zoiets zijn he? Wij zijn vorig jaar ook een aantal keer naar het nationale handbalteam gaan kijken. Flinke ambiance daar in zo'n goed gevulde zaal :D
    22 weken... heerlijk! Dat mocht ik niet van m'n vriend. Had ook niet gekund overigens; tijdens de trainingen merkte je wel dat iedereen je probeerde te ontzien. Maar ik had het wel fijn gevonden als ik door had kunnen spelen. Kilo's gingen na het seizoen ook ineens heel hard :oops:

    @Fizz Ouch! Hopelijk laat ie niet lang meer op zich wachten.
     
  7. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hier alleen even snel om @flowertje36 te feliciteren:
    Dikke proficiat en nu lekker genieten!! Hopelijk is het allemaal meegevallen!!
     
  8. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Haha jaa dat had ik toen ook niet gevoeld!
    Bij mijn zoontje wel omdat thuis natuurlijk geen pijnbestrijding mogelijk is maar ik vond die bevalling een stuk minder pijnlijk ofzo

    Ben benieuwd of t jouw nu ook beter bevalt haha
     
  9. kim2306

    kim2306 Fanatiek lid

    23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    @flowertje36 gefeliciteerd! Dat is erg snel gegaan zeg nu heerlijk genieten!
     
  10. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Fizz ja dat bewegen is niet lekker nee, maar moet zeggen dat het wel went.
    Ja hoop echt dat we alle 3 bevallen deze week!

    @gouda82 Ja ik heb op tv gekeken, was een mooie pot! Ik durfde ook niet meer zo goed, vond het wel jammer om te stoppen hoor..

    @Tuttebelleke Ja ik wil ook graag eerder weer gaan trainen maar dan januari of zo weer competitie. Wil zo snel mogelijk weer gaan wandelen en uitbreiden naar fietsen en hardlopen voor conditie. Maar.... wil geen verzakkingen etc en weet natuurlijk ook niet hoe ik uit de strijd ga komen ;)
    Maar ja... mijn kilo's zijn ook te hard gegaan helaas..
     
  11. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    De eerste 6 weken echt nog rustig aan doen hoor. Wandelen is prima maar nog niet teveel van jezelf vergen.
     
  12. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    @Tuttebelleke :roflmao::roflmao:
    Frambozenbladthee drink ik, en qua homeopathie caulophyllum, gelsenium en actaea racemosa. :)
    Gelsenium en actaea zijn unidosen die ik 1x per week neem, caulophyllum 5 granules dagelijks (alles is van boiron).
    Maar geen idee of ze dat in NL hebben, meiden in dit topic slikken vsm caulophyllum die is wel in NL te verkrijgen :)

    @Florina hopelijk doet het iets! Wanneer wordt het weer gecontroleerd?
    Heb je trouwens al iets gehoord over de inleiding? Had je nou deze vrijdag een afspraak? Of ben ik in de war? :rolleyes:

    @Fizz oh dat klinkt heel pijnlijk ja meid :( hopelijk komt hij snel!!
     
  13. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Jaa haha ik zit ook al aan de thee en heb de vsm pilletjes al in huis, baadt t niet schaadt t niet :roflmao:

    Hoop t ook voor jullie dames, aankomende week!


    Pff de beeb zet zich steeds keihard af waardoor mn ribben aan de rechterkant zowat omhoog schieten o_O Ik duw hem gewoon steeds weer terug :p
     
  14. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Poeh, wat een hoop geklets weer haha :roflmao:

    @gouda82 dat is dan ook ineens spannend als je denkt dat de vliezen gebroken zijn. Ik had dat ook met begin 37 weken. VK was er ook van overtuigd dat het zo was. Uiteindelijk paar testen verder, toch niet. Was ook helder met vlokjes. Echt smerig idee eigenlijk dat het iets anders is geweest :rolleyes:
    Gelukkig was de wedstrijd wel leuk ;)

    @Fizz en @ryanne1989 ben benieuwd wie de eerst volgende is :roflmao:

    @flowertje36 gefeliciteerd met jullie meisje!

    @Florina wat een gedoe met je ijzer steeds. Zou fijn zijn als dat wat omhoog gaat voor de bevalling.
    Inleiden lijkt me ook geen pretje, zeker als je lichaam er nog niet klaar voor is. Dus hopen dat het vanzelf begint.
    En ja, dat menselijk contact haha... Voel me nu echt een chagrijnig oud vrouwtje achter de geraniums.

    Verder eigenlijk weinig zinnigs te zeggen ;) dit is al dag 4 met continue gerommel. Feest. Word er niet vrolijker van.
    Wel nog even lekker geluncht met vriendlief in de stad. Misschien morgen eens een lange wandeling maken, kijken of dat helpt ;)
     
    Friesje203 en Oceanna vinden dit leuk.
  15. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Doet me goed om te lezen dat die van jou ook al op die hoeveelheid zit :D
    En de rest, had ook mijn tekst kunnen zijn :roflmao:
     
    Friesje203 en Oceanna vinden dit leuk.
  16. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    En een vervolg topic, is dit al aangemaakt? :D
     
  17. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    He dames hier nog even een uitgebreid verslag.

    Ik had gezegd dat ze de vliezen hadden gebroken hier kwam geen activiteit van. Dus hebben ze de opwekkers aangesloten.
    Had al gelijk om een 2de infuus gevraagd voor als ik pijnstilling wou ik dit niet moest laten prikken tijdens de weeën.
    Maar kreeg na een tijdje zon weeën storm de ene wee volgde de ander op.
    Afgesproken de opwekkers weer lager te zetten maar bleef hangen op 3-4 cm.
    Toen besloten om pijnstilling aan te sluiten en binnen 5 min van 3-4 naar 6. En van 6 naar 10 in een uur.
    Dit keer wel echte persweeen gehad wat ik van mijn zoon zijn bevalling totaal niet ken. Hierdoor voelde ik de weeën ook door het pijnpompje heen.
    Persen zelf heeft 13 min geduurd dus mooi vlot. Wel wat hechtingen inwendig en uitwendig maar gelukkig niet zoveel als de vorige keer.
    Al met al kijk ik op een redelijk goede bevalling terug. Alleen nu nog flink naweeën wat ik juist als heel vervelend ervaar.
    Helaas is ze nog erg misselijk van het vruchtwater en slijm dat we er moeilijk voeding in krijgen.
    Dus hopelijk lukt het allemaal vannacht.
    Wij gaan hier zo lekker slapen ! Tot aan de volgende fles.
     
    Noortje88, Louloute, Donutlover en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik ga m aanmaken!
     
    XmoonlightX vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @flowertje36
    Ja mijn zoontje had dit ook. Ik had erg veel vruchtwater waardoor hij ook erg misselijk was de eerste dag!
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Noortje88 en Friesje203 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina