@Natasja super leuke kiekeboetaart hoor !! Ik heb er begin juli 1 op het schema staan. En heb er nu al zin in om aan die te beginnen.
De dag voordat ik op vakantie ging moest ik mijn 1e opdracht maken Maar tis goed gekomen. Was leuk om te doen, ik vind alleen de bovenkant ietsje te grof, was mooier geweest als ik t wat smaller gemaakt had. Ben alleen m'n lint schijfje kwijt geraakt vd sugargun die dag
Leuke taarten dames!! erg mooi!! Ik denk dat ik zaterdag waarschijnlijk weer aan de bak ga... kga voor mn vriendje die terug komt 3 juli een taartje maken, voorproefje van de trouwtaart denk ik
@Natasja: o, die heb ik ook nog zwaar op mijn verlanglijstje staan, vind ze zo gaaf, Bumba zo uit de taart piepend! Hij is erg leuk geworden!
Wauw ik heb net een ronde bakvorm 30 cm en een vierkante van 25 x 25 beide van pme voor 36 euro inclusief verzendkosten gekocht Had ze nog nergens goedkoper gezien... Ronde bakvorm was maar 12,50 ! (helaas hebben ze in de ronde niet hele kleine maten en begin het vanaf 27,5 cm ) Maar ik ben blij
Ik had me trouwens opgegeven om een taart te maken voor het goede doel! Belde net een dominee op die op mijn taart had geboden of ik voor volgende week een taart voor zijn dochter wilde maken die 23 werd. Maar ik ben volgende week op vakantie en de zaterdag is errruuuuggg druk want dan ga ik ook een taart maken voor mijn ouders (die de zondag 30 jaar getrouwd zijn ) dus ik heb af moeten zeggen... maar toen dacht ik later: nou dan ga ik toch alvast de taarten bakken en in de vriezer doen voordat we op vakantie gaan en dan werk ik maar wat harder door! Dus ik belde terug dat ik toch de taart ga maken en dat ze dan zondag hem op kunnen halen (dom want een dominee heeft dan natuurlijk ook dienst ) dat vonden ze prima! Maar toen zei hij ineens: nee wacht ik heb liever een taart voor ons klein kind dat eind juli wordt geboren, maar daarover zouden ze nog contact opnemen! Nou ik ben benieuwd!
Ik lees al heel lang mee hier (ook al deel 1), maar nog nooit iets gepost eigenlijk. Maar daar wil ik nu verandering in gaan brengen, dus ik kom ook meteen eens even wat van mijn creaties showen Deze heb ik voor mijn eigen verjaardag gemaakt afgelopen December: (vullingen weet ik even niet meer precies, maar t was volgens mij iets met kersenvlaaivulling + bokkenpootjesvulling en de andere taart iets met zelfgemaakte aardbeienbavarois en verse aardbeien + slagroom oid)
Dit was mijn eerste stapeltaart, vorig jaar Juli, voor de 1e verjaardag van mn meisje (Lekker druk en kitscherig ) Haar meptaartje stond bovenop Vullingen waren: (van onder naar boven) 1e taart: Aardbeienmousse + slagroom/aardbeien 2e taart: Kersenvlaaivulling + bokkenpootjesvulling 3e taart: Chocolademousse + Abrikozenjam Meptaartje was gevuld met aardbeienjam en daarmee ook afgesmeerd (ivm kma, dus ook speciale biscuit ed)