Deze heb ik vorige week gemaakt; wilde eens richting de bruidstaarten wat proberen te maken Vulling: 2 lagen slagroom + aardbeien en 1 laag aardbeienjam
En deze is gisteren met manlief mee naar het werk gegaan om te trakteren voor zn verjaardag Vulling onder naar boven: 1e taart: Kersenvlaaivulling/Slagroom en Kersenjam/Slagroom 2e taart: Bastognevulling + zelfgemaakte mokkacrème
Ik heb nog meer, maar dit zijn degenen waar ik t meest trots op ben En nu verveel ik me, dus ik ga maar eens een klein taartje of wat cupcakejes oid maken! Ben iig heel benieuwd wat jullie van mn creaties vinden tot nu toe
ik heb vandaag de workshop tiana gedaan bij wendy.. het was super leuk... zal morgen een foto van haar maken..
Die is echt supergaaf geworden! @Kristel: mooie taartjes ook! Jouw dochter dus ook KMA? Hier ook eentje
2 rozemarijke, die taart met piping gel, had je die piping gel zelf gemaakt? en waar ging de mp smelten, langs de randjes? groetjes!
Wat een prachtige taarten weer En die prinses Tiana : Waaauuww!!! Morgen ga ik mijn minnie mouse taart maken... Ben benieuwd! Moet ook een mep taartje bij maar die is mislukt Erg vreemd want ik heb hem vaker gebakken en dat ging altijd goed... Nou ja morgen maar weer opnieuw maken! Maar nu de vraag: weten jullie nog iets leuks om in de stijl van minnie mouse een mep taartje te maken ? Ik zag een zwart taartje met oren erop maar dat is denk ik niet zo handig want er moet nog een deksel op want hij gaat in de vriezer bij de klant.... Misschien minnie in het klein puzzelen ofzo ?