De truukjes om zelf de bevalling op te wekken!

Discussie in 'De bevalling' gestart door janneke000, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yelice

Yelice Niet meer actief

:D hahaha uhh liever niet hahaha ! :D

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    flauw :p daarna krijg je 'm meteen terug, het is maar voor 1 keertje en heb er verder geen gevoel bij hoor :D:D:D:D

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Arme pandora...helemaal wanhopig;). Al geprobeerd dat jij bovenop zit?? Las ik ook ergens:p!

Ben je misschien iets vergeten? Dat ukje blijft zitten tot jij dat geregeld hebt:p?!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hey heb je die buik van mij gezien??? dan val ik voorover man :D vriend plat...ook zonde :D
    ik kom niet eens normaal van de bank af....laat staan dat het me lukt er nog bovenop te gaan zitten :D:D:D ik ga al dood als ik er aan denk :p

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    hahahaha ohh geweldig...

Lottie, jammer dat je niet meer weet hoe dat heet, was wel leuk geweest denk ik.
    Ik kan bijna niet wachten tot wij ook zo ver zijn en met van alles kunnen gaan experimenteren..:D haha lijkt me best lollig.
    Maar de kleine moet eerst nog maar een paar weekjes blijven zitten:)

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

hahahaha :D jouw kleine heeft het lekker bij jou joh ;)
    maar ik snap goed dat je ongeduldig aan het worden bent.
    Je bent al overtijd ik was al ongeduldig de laatste weken voor de uitgerekende datum.
    Sterkte ;)

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    da's lekker voor die kleine dan :p mama heeft het niet meer lekker :x

en als ie me zometeen even een plezier wil doen en even wat rustiger wil worden...dan ga ik zo even bij de tuinen frambozenblad thee halen :D

nu is ie zo druk dat ik gewoon niet eens kan blijven staan :$

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pandora
    hij is vast niet groter dan de mijne;)!! Die is echt belachelijk voor 36 weken:$!! Maar ik waag me er ook niet aan hoor dus ik snap je wel:p. En met de BI is t ook niezo handig;).

Haha wordt je van links naar rechts geschopt door hem;)!? Die van mij bezorgt me heftige steken in m'n onderbuik!! Hopelijk daalt ie in;).

Friesland
    ik zal nog eens zoeken, maar denk als je in t Engels iets typt over stimulatie vd handen waardoor je bevalt dat t best te vinden is!

Ik ga me klaarmaken, zo liggingsecho;)

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    is wat zeg Pandora..wie weet vannacht :)
    Bij de 2e ben ik met 40 weken en 6 dagen bevallen...
    duim voor je

Frambozenbladthee verkopen ze niet meer bij de tuinen volgens mij, wel bij reform zaken, daar haal ik het.
    Drink ook iedere dag zo'n 3 kopjes.

En seks..ik moet zeggen dat wij dat niet meer zo goed durven...vind het eng idee nu, omdat de kleine zo diep ligt ingedaald en ik niet weet of het al iets open is gegaan met alle voorweeen.
    we doen wel andere dingen hoor,dat dan weer wel haha.
    moet ook zeggen dat het allemaal erg onhandig is, kan eigenlijk het bad niet meer echt in en uit...laatst had ik erge voorweeen en dat ging in bad ook gewoon door...ik kon dus gewoon niet meer het bad uit!

hier ook nog steeds een erg druk meisje, vandaag wat minder felle bewegingen maar bewegen doet ze wel bijna non stop..zoals altijd.

Hier heb ik dus tot nu toe frambozenblad thee op (iedere dag) en van die caulophyllum thalictroides granules van vsm.
    trap oplopen doe ik hier ook genoeg.
    ananas wilde ik pas halen maar was toen nergens te krijgen op de markt.

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ze hebben bij de tuinen wel frambozenblad thee, alleen heet het niet zo.

Ze hebben het van Yogi tea ( womans balance), daar zit 35% frambozenblad in. En nog van een ander merk.
    Toevallig van de week gehaald.

Ik las alleen op het doosje dat als je een hoge bloeddruk hebt, het niet verstandig is deze thee te veel te drinken. Zit namelijk iets van zoethout in, wat ook bloeddruk verhogend is.

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn bloeddruk is eerder laag dan hoog....kom maar op met de thee en weeen...hoppaaaaaaaaaaaa :D

12. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    er is toch ook die theorie dat caffeine ervoor zorgt dat je eerder bevalt? (bij regelmatig gebruik tijdens de zwangerschap dan) beetje mee uitkijken ivm hartkloppingen enzo als je er te veel van naar binnenwerkt maar t is ook een idee...

13. Eveline2007

Eveline2007 Actief lid

11 mei 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet eerlijk zeggen dat jezelf helpen ook wel werkt hoor misschien ;)
    2 weken voor mijn datum gedaan en een paar seconden na 'het gebeuren', plons, het hele bed nat!
    Daarna heb ik nog een hele ananas gegeten om de weeën op te wekken haha. 's avonds werd mijn meisje geboren.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Eveline
    hahaha mooi zooo:p!! Net gehoord dat ons ukje 1,5 weken voorloopt, dus als ik 38 weken ben ga ik dat maar eens proberen dan:p

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Weten jullie toevallig ook wat het maakt dat bitter lemon de bevalling kan opwekken? Is dat een bepaalde stof ofzo? Want buiten dat is het toch gewoon frisdrank met citroen?

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wat betreft waar Lottie t over heeft:
    Zoek op Youtube naar "induce labor acupressure" ;) (of bijv "induce labor naturally")
    Want daar gaat t om > Acupressuur > Drukpunten

Er zijn bepaalde drukpunten op je voet/onderbeen en hand die je kunt stimuleren om zo de bevalling op te wekken. Deze punten worden ook bij acupunctuur gebruikt alleen wordt t dan met naalden gedaan en dit doe je dmv druk :)
    Of het werkt is een tweede, maargoed, zoveel moeite is t niet om te proberen toch? :p

(Op je hand is het een plekje tussen je duim en wijsvinger en op je enkel/onderbeen is het een plekje ongeveer 3 vingers breed naar boven toe vanaf je enkelbot, aan de buitenkant, vlak tegen t bot aan ;) - Is je kindje nog niet (volledig) ingedaald dan kun je het zachte kuiltje tussen je enkelbot en achillespees stimuleren aan de binnenkant van je voet ;) - Maargoed, kijk maar eens op Youtube voor filmpjes om de precieze plekken te bekijken)

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Norah12: Voor zover ik weet gaat dat om het stofje kinine, maar dan moet je ik weet niet hoeveel liter (wat ik begreep zo'n 17 liter :p) wegwerken wil het echt effect hebben. Alleen zou dat stofje er ook voor zorgen dat je baby het moeilijk kan krijgen en zo in het vruchtwater zal poepen... En dat wil je niet ;)

18. Chai

Chai Niet meer actief

Tonic deed het hem bij mij.
    Mijn kleine dame wou niet komen en ben vanaf 41+2 als een gek tonic gaan drinken de eerste dag kreeg ik een onregelmatige golf van weeen na het drinken ervan.
    En met 41+4 was het zover. :)

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wat denk jij dat ik hier voor mn neus heb staan :D

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hmm ik ben al dagen aan de frambozenbladthee, de eerste nacht had ik vrij regelmatige voorweeen..
    Nu heb ik vandaag ook maar bitter lemon er bij gekocht, maar ik vind het erg vies!!

Fietsen, dat prikkelt mijn baarmoeder erg...

Deel Deze Pagina