December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ rammel, heel mooi gezegd meis!!! Ben het helemaal met je eens hahaha. Een kleintje is echt een wonder maar die kwaaltjes horen er nou eenmaal bij. Gelukkig is mijn schoonmoeder niet zo, ze heeft het zelf ook gehad dus weet precies hoe ik me voel is wel fijn. Veel plezier op de kermis....ach een suikerspin is ook lekker ;).

@ milk welkom terug haha. Lekkere vakantie gehad??

@ luvmyluver, oh fijn dat je mannetje zo is en een dipje hebben we allemaal wel eens he ;) fijn dat ie morgen vrij kon krijgen...lekker een dagje samen! Maak er een leuke dag van :D.

2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Oh errugg... 22 seconden en toen was het al gebeurd ;), huilen....
    Ik kan heel slecht tegen kindjes die zo gaan huilen (bij het missen van familie), dan jank ik zo mee....

Zal ook wel flink janken worden bij het volgende seizoen babyboom.

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    HAAAHAHAHHA Mum2Be!! Hier net zo... Erg he! :)

4. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

heb idd gehoord dat er een nieuw seizoen babyboom komt.....leuk! Heb de eerste serie ook gevolgd. Weet iemand wanneer het begint?

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Ik heb ook even gekeken en wonder boven wonder geen tranen...
    wel apart want als lief de deur uitloopt om te gaan werken dan jank ik al..
    Een kennisje van mij dr lief komt eindelijk komende week weer thuis. Ze gaan volgende maand trouwen, zo leuk! Dus moest wel ff aan haar denken. Als ik foto's van hun afscheid zie dan ben ik wel in tranen...nou ik zal wel niet zo'n emotiononeel poffertje zijn denk ik vandaag...misschien dat ik dan ook niet hoef te huilen als lief zo weggaat hihi

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    babyboom heb ik nog nooit gezien, wat is t???

Morgen begint greys anatomy weer! Jiehaaaaaaaaaaaa

7. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Mn lief is het bad aan het aanzetten. Hopelijk helpt dat wat...
    Vanmiddag lekker ergens op visite. En nog wat werken vandaag en nog ff langs school wat brengen denk ik...
    En dan zien we t morgen wel weer!

8. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Bij Babyboom gaan ze weer 100 stellen volgen die zwanger willen worden, en bij sommigen komt alles aan bod, IVF, ICSI, adoptie. Vond het erg emotioneel de vorige keer, maar wel heel mooi om te zien!

9. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Heej meiden!
    Ik ben er ook weer. Hebben 2 weken heerlijk in een vakantiehuisje gezeten, echt genieten. En de vakantiepret is nog niet eens over, komende week ga ik nog 4 dagen naar Rome met de hele familie, aangezien mijn ouders vieren dat ze 25 jaar getrouwd zijn. Maar daarna wacht het werkende leven weer..
    Heb nog niet alles teruggelezen, er is zo vreselijk veel geschreven!

Met de baby is alles prima, hij groeit nog prima door volgens de vk en hij geeft ook regelmatig een teken van leven. Jammer genoeg weet hij vaak precies op mijn blaas te mikken :D Qua kwaaltjes gaat het hier gelukkig nog goed, al krijg ik bij wel last van mn buik als ik een eind aan het lopen ben. Maar als dat alles is..

@babykamer. Leuk kamertje Loesjuh! Wij hebben gisteren een kamertje besteld, dat moest nu ook zo langzamerhand wel eens, hij wordt pas begin november geleverd!

@babyboom. Heb het nooit gezien, maar wil het nu straks wel kijken. Ben erg benieuwd, lijkt me een interessant programma!

@Greys Anatomy. Daar ben ik echt helemaal fan van!! Ik kan echt niet wachten tot de afleveringen in Nederland op tv zijn, daarom download ik ze al zodra ze in Amerika uit zijn. Op het nieuwe seizoen moet ik nog tot eind september wachten..duurt nog even dus.

Geniet van vandaag, maak er een heerlijke rustdag van!

10. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ minkie86, heerlijk naar Rome joh! het is zo gaaf daar! Fijn dat alles met de baby goed gaat!

@ all, wie heeft er ook een lekker donsvachtje op zijn buik??? hihi, heel kleine blonde haartjes hier, had ik de vorige keer ook.

11. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    Is babyboom alleen op nederland?
    Hier in Belgie is dat paar jaar geleden geweest en in 2003 ook.
    Toen was ik net bevallen en kwamen ze naast mij dame filmen die bevallen was van 6de kind.
    Best vrij druk toen,en de verpleging en dokters vonden het maar niets,Want ze stonden bij bevalling met een hoop mensen camera's bevallingskwartier dat de dokter amper aan iets kon.
    En voor mij was het best vervelend omdat ik net bevallen was en zoontje lag cuvourse,en ik was uitgeput en minste mijn zoontje terwijl naast mij vol trots gefilmpt werd,
    Ik kijk er zelf graag naar ,Maar zelf mee maken,neen niet mijn ding;)

klagen@ Denk dat lovepeet het zei als een lachopmerking zeker niet om te zeggen dat niemand mag klagen,want dit forum is er net voor,antwoorden op onze vragen,klachten enz..
    Denk dat voor iedereen de zwangerschap anders is,en we kijken allemaal uit naar dec :p.Is idd een wonder dat we zwanger mogen zijn,maar er komt veel bij kijken lichamelijk,geestelijk,.dus klagen mag.

liefst

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    @Minkie...maandag begint het nieuwe seizoen toch weer??? Enne Rome???Whaaaaaaaaaaaaaaaa als ik ergens fan van ben!! Wil wel een paar keer per jaar heen, helaas gaat dat niet! Leuke tip: bij united colors of benetton (klinkt duur maar daar zijn het de h&m prijzen van hier) hebben ze onwijs leuke kleertjes enne ik denk dat het nog wel sale is!

@mum2be nope geen donshaartjes hier!

13. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    #2993 Liesken, 22 aug 2010
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
    @Jip, bedankt voor de tip! Shoppen voor de kleine is altijd leuk. Heb ook ontzettend zin in Rome, hoor alleen maar zulke geweldige verhalen erover!

@donshaartjes, hier zijn ze wel aanwezig. Gelukkig wel blonde, dus je ziet er bijna niets van. Maar het voelt wel apart ;)

@Weegschaaltje, kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring niet graag mee zou doen aan een tv programma. Zou er zelf ook niet aan moeten denken trouwens, haha.

Oja, volgens mij gaat in Nederland Greys Anatomy nog verder met de laatste paar afleveringen van seizoen 6. Want dat seizoen is nog maar t/m aflevering 16 uitgezonden. In Amerika beginnen ze in sept met seizoen 7.

14. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    @Minkie het is echt een geweldige stad! Het klinkt wat duf maar als het weer oke is moet je echt zo'n open bustour doen. Je kunt bij alle bezienswaardigheden de hele dag in en uitstappen waar je wilt. Verder is een metropas voor de dagen dat je er bent echt een must! Alles ligt best ver uit elkaar maar met de metro ben je er zo! Let je wel goed op je tas? Ik had een klein portomoneetje om mijn nek onder mn kleding, dat gaf een goed gevoel.
    Bij helder weer is het enorm leuk om de Sint Pieter te beklimmen!
    En piazza Novona heeft s avonds er leuke terrasjes en straatmuzikanten! Trastevere heeft leuke kleine straatjes en fijne restaurantjes!!!

Haha nu weer ontopic....(als je nog leuke tips wilt pb je maar ff)

Hoe is het met de rest hier? t is stilletjes vandaag!! En das niet leuk want ik moet eigenlijk druk werken en ik vezin allerlei uitvluchten dus als jullie nou gewoon een beetje doorbeppen dan heb ik ook een excuus om steeds even bij te lezen en te reageren;)

Mijn bad was heeerlijk! Vooral met de sproeier onder water op mn rug. Helaas moet je er dan ookw eer uit he. Heb nu een spuuglelijke bureaustoel beneden gezet en daar zit ik nu op en t gaat wel oke geloof ik

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    wat een geklets weer!

@milk; weer terug van vakantie las ik! Welkom terug.

@hier; net weer een rol behang op maat gesneden. Nog 4 rollen te gaan. Manlief zou vandaag de verwarming nog een keer verven, zodat we morgen zo veel mogelijk konden gaan behangen. Maar zoals ik hem nu zie zitten (heeft al de hele dag niks uitgevoerd) gaat dat denk ik niet gebeuren...

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Vakantie was lekker hoor, lekker gewandeld langs en over het wad in Duitsland.

Rome: zo'n heerlijke stad! en met goede schoenen is alles prima te lopen, ligt meestal max 5 km uit elkaar!

donshaartjes: hier ook wel wat meer/langer, ook blonde gelukkig ;)

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    24 aug- Rammel, pretecho
    24 aug- spanjolina, vk
    25 aug- Springmuis, 3/4D echo & ondertrouw
    27 aug- PBA, intake kraamhulp
    31 aug- mama van 1, vk
    01 sep- Springmuis, intake kraamzorg
    01 sep- Rammel, intake kraamzorg
    02 sep- Springmuis, vk
    07 sep- romytamara, 19.20u vk
    07 sep- lovepeet, vk
    07 sep- mum2be2, controle gyn

09 sep- luvmyluver, vk
    10 sep- milkhd, controle vk
    20 sep- wgev, intake kraamzorg
    09 nov- Springmuis, trouwen!

Zie dat er niets bij is gekomen tijdens mijn vakantie (behalve de twee berichtjes die ik had gekregen), dat klopt vast niet! dus PB mij of romy weer voor wijzigingen!

18. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden

hahahaha zie het al voor me met haar dikke buik:D:D:D

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Welkom terug Milk! Fijn dat je het leuk hebt gehad!
    Nope ik mocht ook vakantie vieren dat jij op vakantie was, helemaal geen afspraak pb-tjes gehad!
    Er zijn ook maar bepaalde dames echt actief en behalve om de 3 weken naar de vk zijn er denk ik echt niet zoveel afspraken.

mama van 1 nee dan is het toch niet hetzelfde als ik hihi (gelukkig maar!) Ik voelde me er van het ene op het andere moment wel erg ziek en dat bleef inlcusief de pijn erg lang hangen. Fijn dat je je weer beter voelt meis!

Nog iemand terug van Rome, welkom terug!

Klagen, ik sluit me aan bij Jip en Rammel hoor! Vind klagen ook een rotwoord en Rammel en ik hadden al eens gereageerd in een ander topic, dat daarop echt een grote taboe heerst....

** gaat nu snel weer verder spelen met Jairo

20. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    hey...
    haha ja beklimmen is een groot woord hoor! Je kunt ook hele delen met een lift geloof ik! Kan de rest mooi sjouwen! ;)
    Daarbij hangt het maar net van je conditie af of je t redt of niet...zonder kwaaltjes is het prima te doen hoor! Moet t alleen dus niet warm zijn!

Deel Deze Pagina