Hey papa en bren, net even bijgelezen maar helaas geen goed nieuws voor jullie wat ontzettend balen zeg!!
Hier een lekker weekend gehad, wel erg druk, veel gezelligheid.. Nu erg moe maar moest gewoon even bijlezen hier, hoezo verslavend?
hai luitjes gekko en bren(+papa) wat een klote nieuws zeg het blijft iedere maand weer klote gatverdamme:x hadden jullie dat topic van mij gelezen over me "vrienden"?? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/250480-goede-vrienden-kids-veel-ruzie-4.html#post8974861
Truelove, wat vervelend zeg dat het zo af moet lopen! Heel erg zonde vooral van jullie vriendschap! Ik geef je groot gelijk dat je voor je kids kiest. Ik denk dat zij er zelf achter moet gaan komen dat zij zelf fout zit.
eey dames idd erg balen maar ja volgende maand beter he we gaan er gewoon weer tegen aan toch jij ik en gekko volgende maand komen wij gewoon op roze maar vind wel dat er deze maand ook nog wat roze moet gaan komen hoor :S dus waar blijven de testers die mooi positief hebben getest
nou ik kan je een ding zeggen en dat is dat ze er zelf niet achter zullen komen dat ze fout zitten wij zijn al het zoveelste koppel (4de)waar ze ruzie mee hebben na hechte vriendschap....door anderen de schuld te geven
zal het gaan lezen maar begrijp het al een beetje door de tekst van me maar je kindren gaan toch altijd voor kom er nog wel op terug via pbtje goed