Hallo, Ik heb al vrij vroeg getest met Matcare Midstream testen. Deze waren positief. Maar ik heb het idee dat de streepjes elke dag lichter worden (zie foto in album) Wat heeft dit te betekenen? Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt, groetjes Anita
nou je mag ze nu iig niet meer aflezen! En ht vervaagd gewoon door de dagen heen. als je de volgende keer blanke nagelank eroverheen doet vervagen ze niet...
Hoi Ik zie idd streepjes op de testen... Maar ook dat ze idd lichter lijken te worden.. Het is niet leuk wat ik ga zeggen, maargoed, mijn ervaring hiermee is dat je dan een vmk hebt gehad/krijgt.. Bij mij is het ook zo gegaan bij alledrie mn mk's. Eerst duidelijk positief testen en daarna werd de streep elke dag iets minder zichtbaar totdat de test een week later negatief was... Ik hoop echt voor je dat dit bij nou niet het geval is en dat de kleine gewoon een geintje met je uithaalt. (geen leuk geintje alvast!) Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en dat t toch goed zit in je buik!
Ja dat dacht ik dus ook al Als het zo is zal ik ook zeker nooit meer voor mijn NOD testen want dit kun je beter niet weten...