Wij willen deze zwangerschap heel graag een fotoshoot laten maken, maar we hebben geen idee bij wie. Wie weet een leuke, goede en niet al te dure fotograaf die mooie professionele foto's maakt? Evt. met website link (als dat mag, anders via pb) en/of voorbeeldfoto's? (ik plaats t overigens hier omdat ik weet dat er op zwp ook fotografen zijn, misschien iemand hier die t kan en wil? )
Als je naar Tilburg wilt rijden binnen nu en 4 weken kan het bij mij in de studio (ga verhuizen dus daarna tijdelijk niet meer) Website via pb.
Kun je me je website pb-en? Verder niemand met ervaringen? Of mensen in de omgeving die t willen/kunnen doen?
pazfoto.nl, uw fotograaf voor een bijzonder kunstwerk, portret of reportage! is een kennis van me, betaalbaar en maakt heel mooie foto's. Weet alleen niet wat hij precies vraagt voor zo'n fotoshoot. Wel echt heel aardige gozer.
Kirsten den Boef uit Elst maakt mooie foto's (professioneel fotograve), google haar naam maar. Weet zo de website ff niet.
Hier nog iemand uit tilburg...........maar is wel erg uit de buurt. Ik ben ook hobby fotograaf, en heb thuis een klein studiootje. Heb al van een aantal van zw. sch. pagina foto's gemaakt. groetjes sandra
Bedankt voor de reacties Ik ga t allemaal eens rustig bekijken! (meer reacties zijn altijd welkom; hoe meer keuze hoe beter) @Sandra1979: Stukje rijden is niet zo'n heel groot probleem hoor; als het de moeite waard is (= prachtige foto's voor een leuke prijs ), kan de afstand me niet zo heel veel schelen (tot op zekere hoogte natuurlijk! ) Website?
Ik ken ook iemand in Zuthpen (misschien wel dezelfde), heel aardig en maakt goede foto's. Ik PB je haar site.
Lynn van Baaren in Arnhem. Hebben wij goede ervaringen mee. Volgens mij staan er op de site meerdere foto's van gezinnetjes met zwangere buik.
wij hebben onze foto's laten maken in groessen bij americandream. nl of .com dat weet ik niet meer. hij heeft bij ons de trouwreportage gedaan en een zwangerschapsshoot met mijn zus.
Mocht je nog op zoek zijn, Ik heb zelf een eigen fotostudio. Omdat ik het vooral hobbymatig doe, ben ik in verhouding best goedkoop. Bovendien krijg je alle foto's op cd-rom. Pb maar bij interesse. Ik kan je dan mijn site doorgeven. Mijn studio is in Nijmegen.
Een vriendin van me woont in Wehl en is fotografe. Pb maar als je webadres wilt hebben indien je nog niet voorzien bent.