Haha nu ik weet hoe die foto's erop moeten ben ik niet te stoppen hoor! Hier nog 1: Bekijk bijlage 80761 Nr 1 = zondag Nr 2 = dinsdag Nr 3 = woensdag
@dreamer: meid ik volge je al stiekem een hele tijd en ik denk echt dat je het mag gaan geloven! Die test gaat zeker donkerder worden! Wanneer was je nod? liefs minnie
Wat lief Vrijdag is mn NOD (word altijd op DPO 13 ongi) Haha ik geloof nog niet dat ik zwanger ben hoor, maar begin te geloven dat de testen positief zijn
bij mij waren de kv testjes altijd omo wit als ik niet zwanger was. bij mij tweede zwangerschap had ik 2 dagen na nod pas dat lichte streepje van jou. toen de cb digi gedaan en die gaf aal zwanger 1-2. helaas is het alsnog misgegaan met 5 weken. maar denk dus wel dat als je op je nod test hij echt een stuk duidelijker moet zijn meid! en je kunt dus nu al wel een cb digi doen. Die heb ik toendertijd ook gedaan met zo een licht streepje. ooooo ben zo blij voor jullie! eindelijk!
*breekt even in hier * Hihi, geloof het maar meis *tranen van blijdschap* Die streep knalt eraf over een paar dagen! En dat je het nog steeds niet (helemaal) gelooft is niet meer dan normaal. Jullie hebben zo lang gewacht en ineens is dan de dag dat je een streepje krijgt op je test! Ik heb ook een hele tijd niet geloofd dat mn zwangerschap eindelijk goed zou gaan en zelfs nu kan ik t soms nog niet geloven dat ik echt mama ben Ben echt zoo blij voor jullie!
Oh meis, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Nogmaals gefeliciteerd! Wat vind Dreamerman ervan?? Ik hoop dat ik jou en Elif in de volgende ronde mag komen vergezellen!
Haha nou ik geloof er nog niks van hoor Vind het alleen maar eng nu, want heb buikpijn van de spanning! Dreamerman weet nog van niets, die belt me zo voor de uitslag. Denk dat hij een zeer fijne werkdag heeft vandaag Brr brr, dit is eng haha.
Ik zie de streep ook hoor! Dus ik gooi ´m er gewoon in: GEFELICITEERD!!! So, die heb je al op zak. Neemt niemand je meer af Psst Dreamer, je bent gewoon zwanger!!!
Dreamer, Dat ziet er echt super uit!!! Die gaan donkerder worden, en jij lekker zwanger! Voorzichtig Gefeliciteerd! Ben echt super blij voor jullie!!
Dreamer, hier ook een: Gefeliciteerd! Want ik zie nu ook duidelijk een dikker wordende streep. Dus ga het maar langzaamaan geloven. Ben super blij voor jullie meis! Yes!
Dreamer, ik zie die streepjes ook duidelijker worden!!!!!!!!!! WAUW, wat een ontzettend wonder de 1e IUI al meteen raak, jullie hebben zoooo lang moeten wachten!! Proficiat met deze mooie testen!!!! Mannetje al gebeld?
Dank jullie wel allemaal Maar geloof er nog niks van hoor haha. Pas als er een knalstreep staat, de digi posi is en ik over mn NOD heen ben! Mannetje heeft gebeld en vroeg hoe de test was gegaan. Ik zei heel serieus, ik moet jou eerst even wat vragen. Ben jij bereid om vanaf februari/maart 2011 veel slaap in te leveren, maar daar ook heel veel liefde voor terug te krijgen. Toen was het even stil aan de andere kant ... Meen je dat? Meen je dat echt? Is het streepje weer duidelijker? You go mammie Hahaha, echt heel lief! Die heeft nu een superwerkdag haha. En ik? Ik vind het doodeng! Mn buik doet zeer en ben de hele tijd bang dat ik straks toch ineens ongi ben. Brrr haha. (kreeg net wel traantjes toen ik in de toekomstige beebkamer stond .. wie weet ligt de kleine daar wel over 8,5e maand!) Liefs
dreamer wat ontzettend gaaf!!!!!!!!!!! van harte meid! enne wat leuk de manier waarop je het je man hebt verteld!! enne ik zie ook een dikker wordende streep hoor!!!! xx
/me doet een dansje! superrrrrr zeg!!! mijn test was minstens zo "vaag". En digi was al positief! En wat lief van de papa in spé!!!
@dreamer, wat een super manier om het je man te vertellen! Krijg er tranen van in mijn ogen XXX Liefs
Dank jullie wel Ik wil eigenlijk wachten tot vrijdag met de digi. Maar weet niet of ik dat volhou haha. Ben nu wel heel nieuwsgierig wat die aangeeft, maar ben zo bang dat ie Niet Zwanger gaat zeggen. Dat is zo hard! Zit morgen pas op 12 DPO natuurlijk, dus weet niet of het dan al lukt met die digi? Die kruidvat testjes vagen hier na een paar uur elke keer weg, echt zonde. Had ze graag mooi gehouden om in te plakken als het allemaal goed mag gaan. Ach, foto's genoeg haha Zora, veel plezier met de echo vanavond! Liefs