Vandaag een erg nare dag. begon morgen helder bloed te verliezen, niet erg veel maar toch. Meteen HA gebeld, kon meteen terecht, ik kreeg van haar een verwijzing voor verloskunde voor een echo, kon meteen vandaag terecht, gelukkig. Ik ben iets meer dan 6 weken zwanger.Echter bij de echo kunnen ze mij ook geen zekerheid geven.Er was wel een vruchtzak te zien, maar het is nog te vroeg om verder iets te kunnen zien.Bij meting gaf de echo maar 5 weken aan. Er zijn nu twee mogelijkheden: *miskraam *Toch zwangerschap en termijn niet goed berekend zelf.Dat zou wel kunnen, ik heb nml getest op dag 29, toen was de test negatief.Ik begon ook wat bruine afscheiding te krijgen, dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Echter dit stopte na 2 dagen, toen weer getest, uitslag een heel minimaal blauw streepje. 2 dagen later gestest toen wel duidelijk positief. Maar goed , ik mag over 2 weken terug komen, dan bekijken ze het opnieuw, dus onzekerheid, ik word er gek van. Maar goed, ik kan niets dan afwachten, het is balen
hey bah meid ..wat klo*te die onzekerheid .....ik hoop dat alles goed gaat komen en dat je , je vergist hebt in de datum ik duim voor je ... liefs asjuh
He, jeetje, wat een onzekerheid. Ik hoop voor je dat je gewoon een weekje minder ver bent en alles toch goed is.
Hoi, bedankt voor jullie lieve berichtjes.Het bloeden is wel gestopt nu, maar goed, de onzekerheid blijft.Ik heb nog nooit een miskraam gehad, dit is de derde zwangerschap, ik heb al twee schatten van zoontjes. Ik lees op dit forum natuurlijk allemaal leuke maar ook zeker hele droevige berichten. Ik mag nog geen medelijden hebben met mezelf, maar toch, dit kindje is zooo welkom. Daarom ook alle meiden op deze "miskraam forum" heel veel sterkte allemaal.Het is fijn dat iedereen zo meeleefd. Ik blijf jullie op de hoogte houden, groetjes Patricia
Patricia, wat een nare onzekere tijd voor je. Ik hoop zo voor je dat de bloeding onschuldig was, en je je vergist hebt in de telling van de weken. We duimen voor je.
Patricia, Heel veel sterkte met wachten veel van ons weten hoe dit voelt. Hopelijk heb je je vergoist in de datum en komt toch alles goed. Liefs Nique
Hallo Patricia, Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik was ook 6 wk toen ik een beetje bloedverlies kreeg. Bij de echo bleek er ook alleen een vruchtzakje te zitten van 5 wk. 2 wk later kon ik pas terugkomen. Gelukkig verder geen bloedverlies meer gehad. 2 wk lang in onzekerheid gezeten en eindelijk na 2 wk zagen ze bij de echo een klein frummeltje zitten met een kloppend hartje!!! Waarschijnlijk was de innesteling wat later. Ik hoop dat alles goed is en dat je strakjes ook een klein frummeltje kan zien. Sterkte de komende tijd!!! Gr, Misty
Jeetje meid, wat een onzekerheid! Ik hoop echt dat je straks goed nieuws krijgt en ik duim voor je. Liefs, Anouk.
bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet zeker goed.Ik blijf licht bloedverlies houden, soms is het weg, het neemt niet toe.Maar mijn ongerustheid des te meer, wat duren die twee weken lang!!! Ik voel mij wel zwanger, ben echt misselijk, maar misschien stress : Ik had het met de tweede ook, ook bloedverlies, en ook een week te vroeg gerekend.Dus laten we het hopen, maar goed, ik weet ook wel, 50%kans op miskraam. groetjes Patricia
Ai jai jai, Wat je daar typt maak ik nu ook mee alleen ik ben nog niet naar de dokter geweest. Moest afgelopen maandag ongi worden maar werd het niet.... had zere borsten, ben erg moe dus woensdag maar een test gedaan CB en deze gaf een licht vaag blauw streepje aan. Op donderdag ochtend nog maar weer getest en jawel hoor een dikke vette blauwe streep............. Joehoeeeeeeeeeeeeee we zijn zwanger. Maar afgelopen vrijdag had ik wat roze afscheiding bij het afvegen. Maar vannochtend is dat over gegaan in helder bloedverlies!! Ik weet niet wat ik moet doen... En of het nu wel goe dis of niet goed is.......... Ik ga maandag meteen naar de HA want ik weet me hier geen raad mee.... Het maakt me GEK!! Ik ben nog wel heel erg moe, mijn borsten doen nog steeds zeer en al sik nu nog zwanger ben dan ben ik 4 weken..... Hopelijk is het niks maar ik ga wel uit van het ergste.....
Hoe is het nu met je, Patries? Hopelijk is de bui overgedreven en ben je nog steeds happy zwanger! Wanneer heb je je volgende echo? Groetjes, Wendy