iuno! ik vlieg ook altijd in schoolslag! niks geen gewapper met de armen, gewoon lekker zwemmen door de lucht. heerlijke dromen zijn dat. ik denk dat de manier van het vliegen niet veel zal betekenen, maar vliegen zelf zal wel met vrijheid/vooruitgang te maken hebben? op naar de (roze) wolken klingel.
Hehe, ben ik gelukkig niet de enige! Het stomme bij mij is, dat ik soms heel makkelijk 'in de lucht' kom en idd heerlijk in schoolslag (en soms ook borstkrol ) hoog over alles en iedereen heen 'zwem', maar soms kom ik ook maar heel moeilijk hoog en ben op de vlucht. Probeer me dan ook steeds te verstoppen achter/op gebouwen (voornamleijk torenhoge flats :-k ), maar voor wat... geen flauw idee...
hihi, ik moet altijd een hele lange aanloop nemen en soms duurt het lang voordat ik echt hoog ben. maar op een bepaald moment kan ik echt 'doorstijgen' ofzo en ik merk dat ik dat in die dromen steeds beter kan controlleren. ik zit ook vaak op daken maar ben eigenlijk nooit op de vlucht. in water ben ik wel vaak op de vlucht dat is heeeeeeel eng dan zit er een moordenaar achter me aan in de zee en die duikt dan onderwater en dan weet ik niet meer waar hij is maar beter niet aan denken anders droom ik er natuurlijk weer over! beter dromen over eitjes en zaadjes en bloemetjes en bijtjes
Hehe, erg grappig om te zien dat dit dus door meer mensen gedroomd wordt. Zal dus ècht wel een soort van 'gecodeerde' boodschap van het onderbewustzijn zijn... Over water droom ik weer nooit. Wel over aggresieve schapen en geiten of leeuwen en tijgers die de buurt (bij m'n ouders, waar ik ben opgegroeid) terroriseren... Maar merkte toen ik wat ouder werd (jaar of 14), dat ik tijdens m'n laatste lichte slaap (tijdje voor het wakker worden) m'n bewustzijn al kon inschakelen en iig de afloop van de droom kon sturen. Als ik nu dus weer eens zo'n 'rare' droom heb, wordt het iig geen 'nachtmerrie' meer, omdat ik steeds beter ben geworden de droom 'gelukkig' te laten eindigen, voordat ik wakker wordt. 8) Haha! Daar droom ik dus ook nooit over. Maar mijn man schijnt een paar weken geleden wèl gedroomd te hebben dat ik hem vertelde zwanger te zijn... wil hij het blijkbaar - gelukkig! - toch ook wel erg graag!
ik heb een paar keer voorspellende dromen gehad en dat waren zoals ik hier al meer gelezen heb dromen over mensen waar iets mee ging gebeuren. maar ik heb ook hele fantasierijke dromen, een hele tijd geleden droomde ik dat er een cruise schip door de straat heen kwam varen ( echt door de weg heen ) ook heb ik ooit gedroomd dat heel de wereld uit een glijbaan ( zo'n zwembad glijbaan) bestond dat was het enige vervoersmiddel. Ik moest dan bijvoorbeeld werk intoetsen en dan werd ik daar heen gegleden! haha over babys heb ik ook veel gedroomd degene die me het meest bij staat is dat ik ongeveer 6 maanden zwanger was en zo benieuwd was naar de baby dat ik het uit mijn buik haalde ( net zo als dat je vroeger een zwangere barbiepop had met zo n klepje ) en even keek en toen weer helemaal blij terug deed. ik weet het ik heb een grote fantasie! maar moest het even delen! groetjes suzanne
Hoi Kabouter Klus, Mijn moeder zei altijd dat als je bloed ziet in je dromen dat het snel, gauw, binnenkort betekend. Nou in jou geval dan snel of binnenkort zwanger. Ik hoop het voor je. Succes meid! ik hoop dat je morgen positief test. liefs bahar
Helaas... dromen blijken GEEN bedrog te zijn, meiden Maar komt aan de ene kant wel "goed" uit.... Ik heb nl. een poos geleden geroepen dat we een Kerstkindje gaan maken, hihi.... [-o<
ik droomde dat ik een positieve test had en dat ik tegen mijn lief zei wat doen we met 1 ste kerst dag,,,,dat hij weer zei...weet ik veel en dat ik toen heel hard schreeuwde we zijn zwanger,,,,hellaas werd ik wakker ! maar wel met een gimlach op mijn gezicht!
Bah, ik heb vannacht echt heel onrustig geslapen... 4x wakker geworden om naar de wc te gaan (wat ik normaal nooit hoef 's nachts !) En tussendoor echt 4 verschillende dromen heb gehad. Allemaal over hetzelfde! Dat ik zwanger was... 2 weet ik er nog.. 1: Ik ging naar de wc en zag ineens bloed en dat vertelde ik aan iemand en die persoon zei tegen me: joh, je bent zwanger, ben je dom ofzo dat je dat niet door hebt?! 2: Ik was in Londen met mn vriend en mn vriend was in een winkel naar schoenen aan t kijken. Ik ging buiten op een bankje zitten om een boterham te eten en toen kwam er een meisje naast me zitten en ik vertelde haar dat ik net zwanger was Maar zelf denk ik gewoon dat t komt omdat ik er nu sinds 3 dagen wel mee bezig ben. Heb 3 dagen geelden heel erg buikkrampen gekregen alsof ik ongesteld moest worden en gister kreeg ik ineens hele erge steken in mn liezen... eerst rechts en later links Maarja, we zullen het afwachten allemaal
Leuke topic. Tien jaar geleden toen ik zwanger was van de eerste, droomde ik steeds dat ik een bruin jongetje met kroeskrullen in een rood jurkje zou krijgen. Vraag me niet waarom, maar ik heb het meerdere malen gedroomd. Ik kan me nogsteeds herinneren hoe die droom ging. Ik heb uiteindelijk een blonde meid met steil haar gekregen. Gisterennacht droomde ik dat ik langs een zwangerschapstestautomaat (zag eruit als zo'n snoep-/kauwgomballenautomaat die vroeger langs de weg stond) fietste. Ik stopte er wat euro's in en deed de test. Zwanger stond erop. Vervolgens reed ik op m'n fiets verder en deed even later nog een keer 'dezelfde' test, maar dan de andere kant van de stick (haha dat kan helemaal niet). En ja hoor, 'negatief'. Verder kan ik me weinig van het vervolg herinneren. Vervolgens ging m'n wekker... Zo'n vage droom. Ben er eigenlijk ook misschien iets te veel mee bezig. Je verwerkt inderdaad veel in zo'n nacht, zeg...
Mijn droom was helaas wel bedrog zon anderhalve week geleden. Ik heb mijn Implanon eind februari laten verwijderen en mijn vriend en ik hebben gewoon onveilig gevreeën daarna (die eerste maand nog niet bewust voor een kindje). Ik had echter pijnlijke en groeiende borsten, last van misselijkheid en had het idee dat er iets met mijn buik was. Toen ik na 4 weken nog niet ongesteld was, dacht ik dat het al raak was. Ik heb een test gekocht en die zou ik op zondagochtend samen met mijn vriend doen. Die zaterdag ervoor stond er nog in onze horoscoop in de krant dat er goed nieuws zou zijn als er een kinderwens was. Ik kon die nacht bijna niet slapen, en toen ik toch sliep droomde ik zeker vier keer van een positieve test. Wat een domper toen de werkelijke test negatief was... Maar vanaf dat moment wel bewust gekozen om te gaan proberen zwanger te worden. Hopelijk lukt het binnenkort wél!