Hoi, Ik heb een vraagje voor de kappers/haarstilisten hier. Ik ga in november trouwen. Hoeveel dagen voor de bruiloft kan ik het beste mijn haren laten kleuren en knippen, zodat het het meest mooie effect op de dag zelf geeft? Op de dag zelf wil ik het los laten hangen. Het zal dus alleen in model gefohnt worden. Alvast bedankt voor jullie antwoord! groetjes van Hamtaro
Mijn haar is het mooiste 2a3dagen na het kleuren. Maar volgens mij hangt het ook af van het merk dat je kapper gebruikt. Misschien kun je even met hun overleggen wat ze aanraden...
Denk dat het ook aan de kleur ligt, maar ik zou het in elk geval niet de dag ervoor doen Ik zou een paar dagen van te voren doen, ook in verband met afgeven.
Ik zou zeggen een week. Ligt er ms ook aan welke kleur je het laat verven en hoe vaak je je haar wast. Ik ga er vanuit om de dag wassen.
ligt er idd aan welke kleur. doeje een donkere kleur zou ik week voor dé dag doen. dit ivm de randen op je voorhoofd dieje na het verven nog even kan zien is t een lichte kleur, dan iets van 3dagen ervoor. tip: geen Head & Shoulders gebruiken! dit vreet je kleur weg
Ik ben een week ervoor gekleurd en geknipt. Ging perfect. Het geknipte is er dan af en nog geen uitgroei.
Ik zou zeggen, minstens een week. Bij mij had de kapper de kleur zwaar verpest! (t moest donkerrood worden, maar ze had t zwart/roze gemaakt ) Dag daarna meteen terug om t opnieuw door een ander te laten doen (gratis natuurlijk) en heb daar dus de hele dag gezeten om t weer goed te krijgen. Dat is niet iets wat je graag nog 1-2 dagen voor je bruiloft doet T is een hele goede kapper, nooit problemen gehad. Maar dan net voordat je gaat trouwen gebeurt je zoiets
Hoi Allemaal, Bedankt voor jullie reactie! Ik heb de afspraak nu idd een week van tevoren gemaakt. groetjes van Hamtaro
ik heb mijn haar gisteren gekleurd en ga volgende week trouwen. Dan is het hele scherpe eraf en is de kleur mooi.
ik adviseerde mijn klanten ook altijd een week van te voren dan is het 'gekapte' eraf. hele fijn dag gewenst!
Ik vind mijn blondje altijd t beste na een of twee keer wassen en een paar keer de zon (of in de winter de zonnebank) erop. Dan ziet t er het natuurlijkst uit!
Toen ik ging trouwen werd ook een week van tevoren geadviseerd. Doe ik tegenwoordig nog steeds als ik een trouwerij ofzo heb. Zit het wel op z'n mooist.