Genoeg te vinden op internet, maar erg veel met room of kaas of pesto.... Iemand die me kan helpen aan een koemelkvrij recept voor een vulling waar ik mijn dochtertje (3,5) erg blij mee ga maken?
als je zelf pesto maakt met verse basilicum of andere kruiden of tomaat als dat al mag met olijfolie en pijnboompitten? Of anders met groente zoals wortel die wel mogen? Is het alleen de koemelk die niet mag? Dan mag normale pesto toch wel?
Het gaat om koemelkeiwitten. Alles met melk, room, kaas etc is dus verboden terrein. Geitenmelkeiwitten lijken zodanig op koemelkeiwitten dat die ook niet kunnen helaas...
Heeft ze het nog zo heftig joh Hier is het het afgelopen jaar echt met sprongen vooruit gegaan gelukkig.
Pesto zoals Ik eerder al zei en dan iets van knoflook en ham erbij? Of met kip kerrie en champignons? Tomaat knoflook en kruiden?
Recepten met room kun je prima maken met haverroom als vervanger doe ik ook! Hartstikke lekker en nog gezond ook. Ik koop t overigens bij de biologische winkel. Ik volg vaak gewone recepten en vervang dan datgene wat niet mag met iets wat wel mag
Ja, maar veel recepten hebben creme fraiche en kaas bijvoorbeeld, en dan dat enkel vervangen door een andere room, (hier meestal sojaroom), dan zijn het vaak van die 'dit-is-het-net-niet'-dingen Ben dus echt op zoek naar iets waar echt helemaal niks van zuivel inzit, zodat het recept zelf gewoon helemaal lekker in balans is qua smaak
Helaas wel Krijg steeds minder hoop dat ze er nog overheen gaat groeien, dame lag laatst na een salami-incidentje een paar uur wakker van de kramp 's nachts Voor mezelf vind ik dat niet zo'n punt, zijn het nu zo gewend, maar voor haar zo sneu... Nooit weten hoe een broodje kaas smaakt enzo @Sam: thanks Ga die laatste 2 eens proberen. Die eerste met pesto: ziy altijd kaas in, kan dus ook niet, (want gemaakt van koemelk ).
O, en dus ook echt op zoek naar wat er IN de tortellini kan, ik maak het zelf namelijk... Erover met saus enzo, dat lukt wel
Begrijpelijk Lastig allemaal he? Ik maak er zelf altijd maar wat van dan als het qua smaak niet helemaal is wat het zou moeten zijn; lekker veel kruiden erdoor bijv. (Kerrie doet t altijd goed hier) Misschien kun je zelfs iets proberen? Altijd leuk om te doen en wie weet ontdek je wel een geweldig recept Heb het zelf nog nooit gemaakt en dit komt gewoon even in me op, maar misschien iets met gehakt, roomsaus (soja of haver) en kerrie? Of gehakt, tomatensaus, italiaanse kruiden en klein beetje knoflook?
Basilicumpesto? Kun je ook zonder kaas maken volgens mij. Zo even uit mn hoofd zit erin: (Heel veel) basilicum, olijfolie, pijnboompitten, knoflook en nog wat andere kruiden naar smaak. Of: Zongedroogde tomaatjes (in olie met kruiden) pureren met pijnboompitten en knoflook? Misschien beetje gehakt erdoor ook voor wat meer smaak/pit? (ik roep maar wat hoor, maar zo in mn hoofd klinkt t wel lekker )