Lijkt me eerlijk gezegd niet te eten! Waarom maak je niet een tosti met kaas en rooster je niet een boterham voor de zalm?
neuh lijkt mij niet echt lekker, misschien wel geroostert boterhammetje met een beetje roomkaas en dan wat zalm erover... (en wat dille eventueel op de roomkaas) wat trouwens wel erg lekkere combi is; stokbroodje beetje eiersalade en dan gerookte zalm...
kan wel volgens mij. Bij een lunch had een vriendin een tosti met zalm en brie. Die scheen wel lekker te zijn. Ik weet niet of het dan met kaas ook kan? Smakelijk!
idd gewoon proberen, en als het niet lekker is, meld je dat hier ook even dan hoeft niemand anders het te ervaren
Zalm en kaas...bleghhh lijkt me niet lekker! Maar zoals eerder hier genoemd: toast met roomkaas(philadelphia bieslook ofzo) en dan die zalm erop met een beetje dille......MMMMMMMMMMM!
Ben ook wel benieuwd! Lijkt mij zonde van de zalm...... Haha, bedenk nu ook: als jij het lekker vindt, kan het nog best zijn dat ik het heeeeel vies vind en andersom kan ook. Blijft toch iets wat je zelf moet proberen. Maar tot nu toe spreekt het mij niet echt aan. Laat je nog weten of het gesmaakt heeft?
Ik vind het wel jammer dat je geen zalm kan eten als je zwanger bent... Wel zalm die je nog moet verhitten, dus ik vraag me af of het ook kan als je het in het tostieijzer doet... Maar zalm met roomkaas is echt heerlijk!
Je mag wel zalm hebben hoor Mouschy, het mag alleen niet vacuumverpakt zijn. Als je bij de visboer vers gerookte zalm haalt, maag je dat gewoon eten.
jeetje, haha wat een reacties. heb het nog niet geprobeerd, ga ik zo zeker ff doen. en laat dan wel weten of ik over mn nek ben gegaan hier in huis ben ik de enige die zalm lust, die bij de aldi vandaan vind ik erg lekker. maar moet het wel in 2 dagen op eten, dus strakkies, vanavond en morgenavond. moet wel lukken toch?\ ik ga ff een tosti maken..