Ja, heb gelijk maar weer een testje gedaan! En die van gisteren en van vandaag uit de huls gehaald, omdat ik ze anders toch niet zo goed zichtbaar krijg op de foto. Dus bovenste test van maandag (de teststreep kreeg ik nu niet goed op de foto, was ook wel heel licht), middelste gisteren en onderste woensdag (vandaag). Zit nu 14 dagen na Pregnyl. Ik geloof niet dat ie veel donkerder is geworden ten opzichte van gisteren... Maar voor 14 dagen na Pregnyl is ie toch nog aardig positief, of niet? Bij de vorige keer IVF had ik 11 en 12 dagen na Pregnyl een superwitte test, lijkt me daarom sterk dat dit een Pregnylstreep is. Maar dus niet echt veel donkerder dan gisteren, of helemaal niet eigenlijk. Nou ja, nog maar weer wachten. Helaas zijn mijn kwaaltjes minder geworden, ik weet het niet, hoor. Als dit m niet wordt heb ik toch geen spijt van het vroeg testen, voor mij is wel duidelijk genoeg dat ik zwanger ben of ben geweest en dat is voor mij een eerste keer en het voelde even heerlijk. Maar hoop toch dat het blijft natuurlijk! Wat denken jullie, zien jullie het nog gebeuren?
Ik heb al gebeld, maar nu met de drukte duurt de uitslag een week! Dus laat maar even zitten Ga jij ook testen vandaag?
Ow das niet zo leuk .. Dan kun je morgen/overmorgen nog een testje doen Ja heb net getest.. negatief , maar was niet met ochtendurine, en was maar een heel kleine beetje lichte plas. Dus weet niet of het daaraan heeft gelegen of dat toch mijn cyclus langer is of toch ongesteld ga worden.. Onzekerheid he ..
Nou ziet er goe uit hoor. Lijkt me geen pregnyl streepje. Ik had 10 dagen na pregnyl ook een spierwitte test. Volgens mij is he wel normaal dat je een dag erna geen duidelijke test hebt. HCG verdubbelt toch in 2 dagen? Ik hoop voor je dat het blijft
Hoi Botervliegje, Ik zie ook de streepjes en denk niet dat het van de pregnyl is. Die zou nu echt wel uit je lichaam moeten zijn. Zelf heb ik Ovitrelle gespoten ipv Pregnyl. Gebruik je ook die bolletjes, Utrogestan? Die zorgen namelijk ook voor zwangerschapskwaaltjes. Zodra je daar mee stopt kunnen de kwaaltjes wegzakken en later bij de zwangerschap weer terug komen. Ik teste 5 dagen voor de officiele testdatum heel licht postief met de kruidvat 2v5. De test werdt per dag donkerder. Op de testdatum zelf had ik meerdere positieve testen, waaronder de digitale met indicatie van clearblue. Het is net wat je zegt, het kan nog alle kanten op. Maar een streepje is een streepje. Heel veel succes. Knuf, Elvira
Het kan alle kanten op maar deze streepjes vind ik best duidelijk. Zeker het verschil van maandag en die van vandaag is goed te zien. Gewoon doortesten en zien wat het gaat brengen. Ik verwacht dat je zo rond zaterdag een echte duidelijk posi test hebt.
Firefly: Wat balen van die negatieve test! Kan me je gevoel helemaal indenken. Hoop dat het de volgende ronde raak is meis (of dat je nu een langere cyclus hebt natuurlijk en toch een wondertje!)! Dankjewel voor je lieve berichtje Elvira. Ik hoop zo dat het goed zit!! Ik gebruik nog steeds de bolletjes, maar geen gevoelige boobies meer helaas. Vriesje: Ohh ik dacht dat HCG elke dag verdubbelde... Hmm, wie weet zit het gewoon goed. Ik ben naar de winkel gevlogen om een Clearblue te doen. Zat maar 1,5 uur tussen vorige plas, maar het was toch redelijk donker dus ik dacht ik heb m nu toch. En er staat zwanger op! Ieieie, spannend allemaal. Had gehoopt op echt vooruitgang, maar misschien nog even geduld... Thanks Nynke, ik hoop zooo dat je gelijk hebt! Kus!!
Bedankt voor de felicitaties!! Erg lief om me te feliciteren in dit topic, word er echt blij van. Ik probeer er maar zo veel mogelijk van te genieten in de hoop dat het goed blijft gaan, maar wel realistisch: het kan gewoon nog mis gaan, nu 3 dagen voor NOD. Mijn zwangerschapskwaaltjes zijn nog steeds weg, maar ik heb ook geen ongikrampen en die heb ik altijd ruim van tevoren, dus dat is ook een goed teken. Ik heb de huls uit de digitale test gehaald en tot mijn verbazing zag ik dat je daar ook streepjes van kunt aflezen. Doe m er hier bij! Vanaf nu is blauw mijn favoriete kleur, veel duidelijker dan paars
ehm, van de digitale mag je geen streepjes aflezen hoor, die streepjes krijg je ook als je niet zwanger bent maar gefeliciteerd!!
Ohhh, hmzzz, nou ja, weer wat geleerd dus! Er stond in elk geval wel zwanger op, houd me daar maar aan vast!