hoihoi, ik temp normaal rond de 36,6 en nu ineens n paar dagen 37,3, kan dit iets betekenen? alvast bedankt!
hoi ik weet het niet... griepje? mijn temp was voor m,n nod nog 36.6 ofoz....enorm laag dus maar ik was wel zwanger gr JOse
Wanneer ben je begonnen met proberen zwanger te worden? Als dit je eerste ronde is kan het namelijk zo zijn dat je nu pas een eisprong hebt gehad Als je een eisprong gehad hebt gaat je temp namelijk omhoog. Als dit echt de eerste keer deze cyclus is dat je temp onhoog gegaan is dan heb je je eisprong gehad!
Ok.. Maar dan nog he, heb je deze ronde al een eisprong ontdekt? Zoniet, dan is het je eisprong nu of een griepje oid... Als je zwanger bent gaat je temp over t algemeen niet echt meer omhoog. Als je zwanger bent dan blijft je temp hoog na je eisprong, tot aan dat je moet bevallen ongeveer
ok nou ik dacht 2 weken geleden aan het vruchtbaar slijm dat ik mn eisprong had, maar dat zal dan wel niet, in ieder geval bedankt!
Slijm checken is niet t meest betrouwbare eigenlijk.. Ik had ook wel eens een week vordat ik daadwerkelijk mn ei had al vruchtbaar slijm... En soms ook na mn ei.. Je temp is het meest betrouwbare.. Mits je het elke dag op hetzelfde tijdstip doet na elke nacht ongeveer hetzelfde aantal uren geslapen te hebben... En vóórdat je uit bed komt.. Als je ei al geweest is heeft het geen nut meer om te klussen in de zin van 'proberen zwanger te worden'. Daar ben je helaas al te laat mee... Maar het is toch ook altijd leuk om te doen he