a.s donderdag heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige ik ben dan als het goed is 10 weken en 4 dagen zwanger nu vroeg ik of ze dan ook gelijk ging luisteren, want dan is het voor mij pas echt. maar helaas de regels zijn verandert luisteren doen ze pas later, met hoeveel weken wel dat weet ik niet. ik hoop dus wel dat ik snel een vervolg afspraak krijg en dat ik snel wel het hartje kan horen. met hoeveel weken kunnen ze aan de buitenkant van je buik het hartje horen? fijne kerstdagen groetjes van patricia
Ik geloof dat ze eerst een echo maken en dan je volgende afpraak een maand later zal je naar het hartje luisteren. maar op de echo is duidelijk te zien dat het hartje klopt hoor dus dat is ook erg echt. Bij mij dan! Eerste afspraak bij de verloskundige - Zwangerschapspagina
ik heb helaas alleen een afspraak om de papieren in te vullen. maar als ze die bewaren zijn we daar snel klaar mee omdat er niks verandert is naar de geboorte van onze dochter. maar ja wachten op iets duurt altijd lang.
Bij mij heeft de verloskundige wel geluisterd met 10 weken, maar ze drukte me op het hart om niet ongerust te worden als dat niet lukte omdat het met 10 weken vaak nog niet te horen is. Ze gaf aan dat het met 15 weken zeker zou lukken om het hartje te horen, en dat was ook zo. Dus volgens mij luisteren verloskundigen met 10 weken vaak niet meer om onnodige onzekerheid te voorkomen. Hopelijk kun je het hartje binnenkort horen (en wat een prachtig geluid is dat!). Groetjes, Wendy