Is mijn hcg waarde goed??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mamma28, 16 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma28

Mamma28 Niet meer actief

Goedemorgen,

Gisteren na de middag ( 16:30 ) bloed laten prikken en net gebeld naar HA en mijn hcg waarde was 138.

Is dat een goede waarde? Ik ben officieel pas zaterdag overtijd. Dus 4 dagen eerder geprikt. Ik moet morgen weer rond zelfde tijd. Hoeveel zou het dan moeten zijn als het goede zwangerschap is?

138 hcg komt dan wel overheen met het aantal? Zou dan 3 weken en 3 dagen moeten zijn vandaag.

Bedankt xx

2. Mamma28

Mamma28 Niet meer actief

3. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je dat het beste aan je ha/vk kan vragen en mag hopelijk aannemen dat als het niet goed was je ha het vermeld had.

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Goed genoeg voor beginnende zwangerschap hoor :) nu moet het wel mooi op gaan lopen...
    Kijk dit maar
    Hcg-waarden tabel

5. Mamma28

Mamma28 Niet meer actief

Hopelijk vrijdag goede uitslag van mijn bloed, tegen dan zou het natuurlijk hoger moeten zijn dan 138 hcg waarde.

Duimen jullie mee..?

6. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    toen ik 1 dag overtijd was had ik een hcg van 11. deze is binne de 2 dagen gestegen naar 220 en 2 dqgen later in de 700. Je moet ergen beginnen ! Komt wel goed ! ik duim mee

7. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Als je in dit stadium van de zwangerschap als zo onzeker bent en tig topics opent met dezelfde strekking zou ik dat ook aangeven aan de huisarts want ik denk serieus dat een stukje begeleiding van een professional heel waardevol zal zijn.

8. Mamma28

Mamma28 Niet meer actief

Bedankt alle aanstaande mama's om mij wel gerust te stellen in bepaalde dingen, heeft me geholpen.

Bedankt en veel succes verder allemaal

9. Floor123

Floor123 Actief lid

25 sep 2015
    137
    0
    16
    ik begrijp je bezorgdheid, ik heb ook zo'n soort topics geopend met ongeveer dezelfde vraag , als je iets graag wil en je zorgen maakt dan wil je verhalen van anderen om met te vergelijken , niks mis mee ! succes !

10. Mamma28

Mamma28 Niet meer actief

Dankjewel, is lief van je!

Maar indergevak bedankt voor je lieve bericht, waardeer ik :)

Xx

Deel Deze Pagina