Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Als jullie tijd hebben en ruimte.. brand dan een kaarsje voor mijn lieve Fos morgen, dan wordt hij gecremeerd.. :cry:
    Ik werd vandaag gebeld..
     
  2. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    @Cactus92

    Ik zal mijn mooiste kaarsje aansteken.
    ❤️❤️❤️ Dag kleine man ❤️❤️❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.811
    7.140
    113
    Vrouw
    @cd28: wat erg dat jullie wens voor een tweede wondertje niet in vervulling is gegaan... Sterkte ❤

    @Cactus92: Ik zal zeker een kaarsje branden... Dag lieve Fos ❤
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  4. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Cactus92 vindt dit leuk.
  5. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    @Cactus92 hier zal ook een kaarsje branden voor je lieve Fos ❤️ Heel veel sterkte vandaag
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Lieverd, ik denk aan jullie.
    Kaarsje brandt. ❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  7. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Ook hier branden kaarsjes ❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ook hier branden kaarsjes voor Fos ❤
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  9. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Lieve cactus, heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen. En vandaag ook veel aan Fos. Ik wens je alle kracht van de wereld toe, zodat je over een tijdje weer wat licht gaat zien in deze donkere tijden. ♡

    Equivoque & Killy: wat een spanning voor jullie. Hoop dat jullie de dagen een beetje doorkomen met een boel afleiding.

    Wij vertrekken morgenvroeg naar Spanje. Om kennis te maken en voor de eerste onderzoeken. Ben ontzettend zenuwachtig, maar we gaan er maar een leuke trip van maken. Beste vriendin belde net dat ze ons graag al het geld voor een traject daar zou willen lenen. En dat terwijl ze helemaal niet wist dat we morgen gaan. Ik vind het heel bijzonder dat ze dat zo aanbieden. Eerst deze trip maar eens afwachten, dan zien we verder.
     
  10. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    @Equivoque Hoe gaat het daar? Zijn de zenuwen al aanwezig voor morgen? En is het bloeden weg gebleven?
     
  11. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Dankjewel, lief van je!

    Wat ontzettend spannend zeg.. dan gaat het beginnen. Ben ook heel benieuwd hoe het in zijn werk gaat.
    Neem toch aan dat je straks niet voor elke echo naar Spanje moet, dat je dat hier kunt regelen eventueel? Nouja, komt hoop op jullie af, veel vragen. Hoop dat je straks goed geïnformeerd en vol goede moed zit. Zet m op!
    Heel bijzonder ja, van je vriendin.. wat ontzettend lief..
    Goede reis!
     
  12. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Sorry ik had helemaal over je berichtje heen gekeken...

    Heel veel succes in Spanje en een goede reis! Hou ons op de hoogte hoe het is gegaan :D
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  13. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Het gaat nog goed! Ben de afgelopen dagen nog een paar keer wat gekleurd slijm tegengekomen, maar zo weinig dat het eigenlijk geen naam mag hebben. Dus hopelijk gewoon onschuldig. Wat wel helpt is dat ik me inmiddels echt behoorlijk zwanger voel... en dat is best wel spannend om toe te geven, want er kan nog steeds een grote teleurstelling volgen natuurlijk! Dus de zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen...
    Hoe gaat het met jou? Nog van slag door die stomme CB test?

    @Muisje101 goede reis! Wel heel spannend toch ook, ook al gaat er nog niet meteen iets gebeuren. Maar het balletje gaat nu wel rollen, stap 1 is gezet! Hopelijk geeft het de duidelijkheid die jullie nodig hebben, en kunnen jullie ook gewoon lekker genieten van een korte vakantie!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  14. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Garanties hebben we helaas niet, maar ik geloof direct dat de zwangerschapskwalen bijdragen aan het gevoel dat het goed zit. Wat zal ik ontzettend voor je duimen morgen! Hoe laat mag je?

    Ik heb die kwalen dus absoluut niet, dus die cb is niet mijn enige twijfel. Moet het nog 6 dagen uitzitten en dan zal ik het wel horen. Probeer van Mn andere testen (die hartstikke knallen) uit te gaan, maar geen kwalen, een trage cb test en langzaam oplopende testen in het begin maken me toch niet heel zeker van Mn zaak.
     
  15. thousandoaks

    thousandoaks Actief lid

    15 feb 2019
    239
    261
    63
    Hee meiden, ik wil graag dit hele topic nog eens terug gaan lezen, momenteel ben ik gekomen tot pagina 30 ongeveer. Dus daar ga ik later mee verder.
    Maar voor nu een eerste berichtje:

    Mijn man en ik zijn heel voorzichtig eiceldonatie aan het verkennen.
    Wie iets wil lezen over wat we net hebben meegemaakt (11 eicellen, 0 embryo's):

    https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/vacuoles-in-eicellen-wat-nu-gent-dusseldorf.689089/

    Op dit moment kijken we uit naar ons evaluatiegesprek én naar een afspraak in Dusseldorf begin april. Maar onze huidige behandelaar gaat ons volgende week zeer waarschijnlijk eiceldonatie aanraden.

    Hebben jullie eigenlijk een idee van de wachttijden van de Nederlandse eicelbanken?
     
  16. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Killy88 Ik begrijp je twijfel helemaal... kwaaltjes zeggen uiteindelijk natuurlijk helemaal niks, maar je wil zo graag iets van bevestiging! Hang in there...
    Ik mag morgenochtend vroeg al, dus hoef gelukkig niet al te lang in spanning te zitten.

    @thousandoaks welkom! Al is het natuurlijk jammer dat je je hier moet melden... ik begrijp helaas hoe je je voelt, had zelf de eerste poging 0 embryo's uit 15 eicellen en de tweede (overigens ook in Düsseldorf) 0 uit 9. Dus ja... toen was het wel duidelijk.
    Van de Nederlandse eicelbanken is Nij Geertgen voor zover ik weet de enige waar de wachtlijst op dit moment nog open is. Toen wij hier de eerste afspraak hadden was de wachttijd ongeveer 1,5 jaar. Maar ik weet niet of dat nu ook nog steeds zo is. Van MCK heb ik laatst ergens gelezen dat ze bepaalde periodes hebben dat ze de wachtlijst openstellen voor nieuwe aanmeldingen.
    Dus het is misschien niet verkeerd om alvast wat afspraken te plannen.
    Heel veel succes! En lees ondertussen rustig verder hier ;)
     
  17. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @Cactus92 ahg lieverd. Ik had je berichtje gelezen en zeker aan jullie gedacht. Dag lieve Fos❤️

    @Equivoque morgen is het eindelijk vrijdag! Hoop zo op mooi nieuws voor jou! Dat je zwanger gevoel klopt en dat je je alleen nog maar meer dat gevoel gaat krijgen! Hoe laat mag je?

    @Killy88 wat zenuwslopend ook voor jou zeg. Ik hoop ook heul hard dat we van die mega knallers uit mogen gaan! Wanneer mag jij ook alweer voor echo? Sorry, ik zal het echt proberen te onthouden nu hihi...

    @Maris80 een tweeling! Wauw! Van ❤️te met jouw zwangerschap! Hoop dat je er lekker van kunt gaan genieten!

    @Muisje101 goede reis! Spannend ook! Alles op dit forum is gewoon spannend ;)! Hoor graag hoe het was!

    Wij zijn ondertussen van de week weer in t MCK geweest. Alles is verder goed!!! Vond t toch ineens spannend naarmate de dag vorderde haha! Ze willen nog één onderzoek laten doen omdat ze het toch wel erg bijzonder blijven vinden dat ik zó jong in de overgang ben geraakt. En met name omdat er gewoon geen teken te vinden is dat er überhaupt ooit activiteit is geweest willen ze alle andere ‘vervelende dingen’ waaraan t zou kunnen liggen uitsluiten. We staan daar op de wachtlijst voor eiceldonatie, ook al weer zo spannend;)!

    @thousandoaks welkom! Helaas... wat ik je kan melden over de eicelbank van t MCK is inderdaad wat hier al gezegd is. Een keer in de zoveel tijd gaat de wachtlijst open en kunnen ze weer plus minus 15 vrouwen helpen. Goed de website in de gaten houden. En inderdaad wellicht alvast een afspraak maken.
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  18. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Equivoque heel erg veel succes morgen!! Ppfff ik ga op mijn telefoon zitten!! Maar ik voel dat het goed is.. kan niet anders.. mag niet anders.. Gelukkig mag je vroeg! Denk aan je!

    @Killy88 klachten zeggen echt helemaal niks, serieus. Maarja, al deze peppende woorden zeggen je ook niks. Je moet eerst zien, dan geloven, we weten het allemaal. Maar ik heb vertrouwen! Hou je taai. Morgen eerst Equivoque ff met het goede voorbeeld en dan hoppa, is het zo de 27e!

    @Nienke91 fijn dat het goed gegaan is!! Ja, ze zijn sowieso dol op extra onderzoekjes bij MCK, i know. Maar in dit geval ben ik zeer benieuwd.. wat willen ze voor onderzoek (laten) doen?

    @Muisje101 we zijn benieuwd hoe het gaat!

    @thousandoaks welkom! De dames hebben al antwoorden gegeven..
    Lees rustig verder, er is hier veel gebeurd in dit topic...
     
  19. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    @Equivoque Heel veel succes vandaag! Ik denk aan je en laat het zsm!!! weten, we wachten in spanning ❤️:)

    @Cactus92 Wat ben je toch een schat. Zit ik hier te zeuren.. Hoe gaat het met jou? Kom je de dagen door?

    @Nienke91 Ooohh wat spannend toch allemaal! Je staat op de wachtlijst, dus laat ze ondertussen maar mooi wat onderzoekjes op je los laten :thumup:
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  20. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Nou dames, echo gehad en een beetje gemengde gevoelens... er zat gelukkig wel een klein frummeltje met een goede hartslag, alleen nog wat te klein: net aan 4mm en het zou eigenlijk 5 moeten zijn. En dat baart wel zorgen, want de eerste keer was een iets achterlopende groei achteraf het enige teken aan de wand dat het niet goed zat.
    Dus ja... het blijft de komende weken nog wel even spannend! Volgende week weer een echo, dan pas aan het eind van de middag.
    20190222_092918.jpg
     
    Killy88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina