ontpillen......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney12445, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    hoi, ik heb nu ongeveer 1,5 jaar microgynon 30 geslikt..
    hoelang zal hte dan ongeveer duren voordat ik ontpilt ben? want microgynon 30 is nogal ene lichte pil

2. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    Lastig... ik heb hem zo'n 12 jaar geslikt en ben nu flink aan het ontpillen....

Maar in jouw geval is het misschien vrij snel weer normaal, maar ik heb geen idee eigenlijk.

Succes!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    das bij iedereen verschillend
    de een heeft er geen last van en de ander wel
    heel veel succes meid

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik heb em 10 jaar geslikt en was na het stoppen heel onregelmatig maar toch in de 4e ronde zwanger ;)

5. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hoi hoi,
    ik heb hem de eerste keer geslikt 7 jaar lang. Ik kreeg wel direct mijn menstruaties maar wel lange cyclussen van 45 dagen.
    Verder wel symptomen van ontpillen, pijnlijke borsten, misselijke , chagerijnig, buikpijn maar toen dacht ik dat het steeds zwangerschapssymptomen waren.
    Daarna heb ik weer 4 jaar de microgynon 30 geslikt, ben per 15 jan 2008 gestopt en dit keer weinig symptomen gehad, ik was de eerste ronde gelijk zwanger, helaas ging dit mis.
    Ik denk dat het per lichaam verschilt, 1,5 jaar is niet zo'n lange tijd. Meestal wordt er gezegd dat hoe langer je hem geslikt hebt, hoe langer je lijf nodig heeft om te "ontpillen".
    Heel veel succes met zwanger worden!

Groetjes,
    Rosanna

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb helemaal niet ontpild na microgynon 30, gelijk weer een redelijk regelmatige cyclus. Wel veel kwaaltjes waarvan ik eerst hoopte dat het zwangerschapskwaaltjes waren in de periode na mijn eisprong, maar dat heeft volgens mij weinig met ontpillen te maken; ik heb ze anderhalf jaar later nogsteeds ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dat verschilt echt per persoon...
    Ik heb mycrogynon 30 ook een hele tijd geslikt, maar ben er tussendoor eens 3 maanden mee gestopt (kreeg er SUPERhoofdpijn van) en toen had ik direct weer een normale cyclus van 28 dagen. Daarna heb ik nog 1,5 jaar Tryginon geslikt (3-fasepil) en nu dat ik daarmee gestopt ben in januari ook meteen weer een cyclus van 28 dagen en op dag 14 gewoon weer eisprong.
    Terwijl ik daarvan ook verhalen gehoord heb van meiden dat zij wel weer heel erg moesten ontpillen.
    Dus wat dat betreft kan je niet zoveel zeggen erover, het ligt echt per persoon verschillend.

8. ourwish

ourwish Actief lid

17 feb 2008
    130
    0
    0
    Ik heb de microgynon 11 jaar geslikt, ben er in januari mee gestopt, op 17 februari kreeg ik mijn menstruatie en daarna was ik gelijk zwanger.
    Ik heb dus niet echt ervaring met 'ontpillen'
    Iedereen is weer anders zoals je leest
    Succes! :D:D

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb hem 12 jaar geslikt en ben nu sinds februari gestopt.
    De eerste gewone ongi kwam netjes na 28 dagen en nu is het aftellen naar de volgende ongi.
    Ik heb de eerste maand wel last van wat krampjes gehad in mijn onderbuik maar verder tot nu toe niets.

10. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Ik heb um ook ruim 10 jaar geslikt en ik heb wel last gehad van het ontpillen. Dit is dan ook echt bij iedereen heel erg verschillend.
    De 1 is gelijk zwanger en bij de ander kan het langer duren. Dit ligt volgens mij niet aan je pil, maar aan hoe snel je lichaam weer d'r eigen cyclus bepaalt.

Groetjes honeybee

Deel Deze Pagina