Meiden: Quinthe, Uma, Minne, Tirza, Pip, Tatum, Femm, Gitta, Erza, Fabaxenna, Ninthe, Janou, Lenne, Cis, Mara, Seiri, Jonne, Romane, Elia, Sim, Jikke, Nanne, Gaia Jongens: Rody, Tren, Naud, Fern, Dinand, Ravi, Otis, Ole, Bix, Jony, Lennon, Skip, Sinus, Nino Welke namen vinden jullie leuk?
Ik vind Ravi leuk (bij ons woont een Javi én een Xavi in de buurt dus dat is voor ons geen optie) en Tren. Voor een meisje vind ik Ninthe leuk (en Xanti maar die staat er niet bij..)
Voor meisjes Tirza en Ninthe, de rest vind ik niks. Voor jongens Naud of Ravi, hoewel ik alleen Indiase jongens ken die Ravi heten. Wel een heel leuke naam! Tren betekent trein, en Fabaxenne vind ik echt vreselijk, sorry.
Tirza Pip(vond het eerst een beetje een gekke naam maar ik ken nu een heel lief/mooi meisje dat zo heet) Femm Naud Ravi
Ninthe (hoewel ik J.inthe leuker vind), Tirza, Gitta, Ezra (ipv Erza), Janou, Mara(h) en Jonne en Rody, Nino en Naud (hoewel ik Nout leuker vind) vind ik leuk.
Meisjesnamen: Tirza, Tatum en Janou, de rest vind ik niks... Jongensnamen: Naud en Dinand en that's it.. Wist je trouwens dat Sinus Latijns voor bijholte is? (zo is Sinusitis bijholteontsteking) En bij Bix denk ik meteen aan een soort paardenvoeding... Sim is een "personage" in De Sims... Ole roep je bij voetbal ofzo toch? Sorry als t misschien bot overkomt, maar dit zijn gewoon echt geen namen in mijn ogen...
quinthe en ninthe naud/nout dinand en ravi rest vind ik niks.. helft van de namen vind ik niet echt namen? eens met kristel
hoe kom je eigenlijk bij die namen? en denk je er echt serieus over om je kind bix of fabaxenna te noemen?