hey allemaal, ik heb de laatste maanden al ongeveer 5 dagen voordat ik ongi word krampen in mijn onderbuik en steekjes in mijn liezen. deze maand ook weer, was zelfs al voor mijn ei. Ik weet dat dit evt. kan wijzen op verklevingen en daar maak ik me een beetje druk om. Heb verder geen pijn bij het klussen ofzo of bij naar de wc gaan. Ik ben 14 maanden van de pil af. Hebben meer mensen dit of moet ik ermee naar de ha? groetjes Marieke
Hoi Marieke, Mijn gyn wist me te vertellen dat het geen goed teken is.. Ik had het ook altijd, maar je mag pas buikpijn krijgen op het moment dat je ongesteld bent. Eerder niet! Ik had het wel, en dat was het gevolg van endometriose. Ik zou je dus zeker aanraden naar de HA te gaan, en te zorgen dat je je niet laat afschepen (daar hebben artsten nog wel eens een handje van met dit soort situaties ; bij mij werd het op darmklachten gegooid, en duurde het 10 jaar voor ik een diagnose had). Succes!
ik las net in een endo folder dat onvruchtbaarheid bij endo niet vaak voorkomt, dus dat is in ieder geval gunstig... mijn ongi pijnen zijn trouwens ook niet hevig, alleen duren ze lang..
Ik heb ook sinds het stoppen met de pil superlast van cyclus gehad elke maand.. Vanaf mn eisprong tot aan de laatste dag van mn ongi had ik superveel pijn.. Ik kreeg zelfs 150mg diclofenac voor tijdens mn ongi en dan had ik nog pijn De huisarts kreeg al zn twijfels en wilde me doorsturen voor verder onderzoek naar endometriose. Maarja, ik ben zwanger nu dus dat onderzoek wacht maar lekker! Maar het zou dus kunnen.. Ik zou iig voor de zekerheid gewoon even naar je HA gaan!
ja, ga ik zeker doen! Jij gefeliciteerd natuurlijk! Ik hoop heel erg voor je dat het deze keer goed gaat!
Ik heb dat ook deze maand vanaf me ei tot aan vandaag dat is 11 dagen geleden. Erge ongie krampen dit heb ik nooit eerder gehad? Gister test gedaan negatief! Vanmorgen en veeg bloed verder niks meer gezien
Ik heb ook vanaf mijn eisprong buikpijn en steekjes, zelfs krampen in mijn liesen. Daarna is dat 3 dagen over en dan begint het terug tot ik ongi ben. Soms is die pijn echt erg, precies of je elk moment ongi wordt, maar het duurt dan nog altijd lang.. Het is zo aansleepend.
het maakt al niet meer uit, ik heb getest BEN ZWANGER! kan het niet geloven! ik geloof het niet! YES YES YES!
Ooh proficiat! Ben superblij voor je! Oké dan hoef ik mss ook niet bang te zijn, dat het mss erg kan zijn.
Ooh proficiat! Ben superblij voor je! Oké dan hoef ik mss ook niet bang te zijn, dat het mss erg kan zijn.
nee helemaal niets. ik geloof het niet, echt niet! mijn vriend is nog niet thuis, wat een verrassing zal het zijn! ik geloof het echt niet! maar de streep is zo duidelijk! kruidvat goedkope testen rule!