heb erge steken ter hoogte van men heup. Het is met momenten, dus niet constant. Morgen is men innesteling uitgeteld. Maar die voel je toch niet op die plaats. Heb deze pijn nooit eerder gehad
Hey hey Hier nog 1 de hele tijd steken links dan weer wel dan weer niet heb net mn ei gehad dus ik weet ook niet wat dat is...
nee het is niet men ei, dat heb ik de 18 de gehad. Ov test gedaan en ff. Het is ook een heel andere pijn dan ov pijn, zit echt meer aan men heup en niet in men lies. Zou het toch innestelingspijn zijn?
nee ik heb hier ook last van! meestal rechts.... en dan een beetje drukkend gevoel.... heb mijn ei al wel gehad maar weet niet precies hoe een eisprong voelt...?
Heb een heel rommelende buik. Krampen ( soort diaree krampen ) ook maagzuur, maar dat heb ik wel vaker. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn. Of merkt je lichaam dat nog niks van zo vroeg?
Hoi, Ik wil je niet ongerust maken, maar ik had pas ook erge steken in mijn onderbuik, beetje links. Ik wist niet meer hoe ik het had. Daarbij had ik bloedverlies, maar dat heb je volgens mij niet he. Ik had een bbz en mijn linkereileider moest er worden uitgehaald. Maar jij hebt geen bloedverlies, dus dan zal het dit wel niet zijn. Kijk het in ieder geval niet te lang aan is mijn tip! Groetjes, Marieke
nee geen bloedverlies, de steken zijn overigens verdwenen nu, heb onderstussen een gevoel in onderbuik en een beetje gevoelige borsten
Ik ben het er niet mee eens dat er meiden/vrouwen zijn die zeggen dat je een innesteling niet kan voelen of dat je zo vroeg geen zwangerschapsklachten kan hebben.. Ik ben nu twee keer zwanger geweest, helaas allebei een vmk geworden, maar allebei de keren had ik ongeveer een week na mn eisprong al klachten, die ik tijdens normale cycli nooit gehad heb. Klachten als: steken in mn liezen, steken in mn baarmoeder, doodmoe, maagzuur, het idee alsof ik 2x zoveel moest uitplassen als dat ik dronk en gevoelige borsten. Er zijn nu eenmaal gewoon mensen die gevoeliger zijn voor hormonen en daardoor dus eerder dingen voelen dan een ander. Om die redenen ben ik ook al 4x van pil verandert in 3 jaar tijd en ook vaak gestopt tussendoor. Vanwege bijwerkingen door de hormonen. Guusje: Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent, maar niks kan je nu zekerheid geven helaas Pas rond je NOD zou je het zeker kunnen weten door een test te doen. Dat is het 'erge' aan zwanger proberen te worden, de 2 weken na je eisprong afwachten. En lichamelijke klachten die je dan hebt maakt het wachten nog veeel moeilijker! Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben!
ja het wachten duurd lang, we zijn nu weer een paar dagen verder en heb nu een rare branderige pijn in men buik naast men navel, ook men borsten zijn veel gevoeligeren