Als iemand je vraagt welke topic jij het bekendste vind op dit forum ! Welke noem je dan ??? Maakt niet uit wat voor topic !!! Ben daar wel benieuwd naar.....
Foto's van onduidelijke ovu en zw testen, of zoiets . Deel 16 geloof ik al. Leuk om testjes te turen.
Natuurlijk eerst die van mezelf. Maar verder: goedkoop boodschappen doen topics over schoonfamilie (doe ik zelf ook leuk aan mee) show je... bla bla bla afspreken met andere meiden help ik ben te dik en wil afvallen
Ik zit veel in het vruchtbaarheidsbehandelingengedeelte (wow, mooi galgjewoord) Dus ik zou zeggen: Klingel in het babyrinth en: het verlengde wachtbankje!
Er zijn er veel maar het topic die het meest in mijn hoofd zit is dat van Romy en over die Belgische vrouw ( weet naam even niet meer) die vermist is waarvan haar vriendin hier zit.
Sowieso de 'show je'..topics. Wat me verder altijd nog bijgebleven is, is het topic van een lid (weet haar naam even niet meer..iets met randy o.i.d?) die uiteindelijk overleden is aan borstkanker en dat haar dochter later nog een laatste post heeft geplaatst hier. Ik kan me nog haar ontkenning voor die rotziekte, woede, frustratie, angst en uiteindelijk acceptatie nog heel goed herinneren. Vond dat erg heftig.
Het topic over Romy heb ik ook gevolgd dat was een LANGSLEPEND DRAMA. Volgens mij had Klingel* ook een vriendin/kennis met een bijzonder vroeg geboren kindje (25 weken oid en ergens in Groningen) dat heeft me ook AANGEGREPEN. Ohja en ik heb natuurlijk ook erg GELACHEN om Troelala met haar Teek oh... en..... met VERBAZING heb ik het topic van 'die vrouw' waarvan haar dochtertje helemaal overstuur raakte op haar eigen slaapkamertje gelezen. Uiteindelijk heeft ze 2x een paragnost aan de telefoon gehad en die heeft een 'oude vrouw' uit haar huis verjaagt. Zo ongeveer terwijl ze aan de telefoon zat ging haar dochtertje zwaaien bij het raam en vertelde ze dat de vrouw weg is gegaan. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/249083-zoek-iemand-paranormaal-begaafd-iets-trant-4.html bericht: 34 ONGELOOFLIJK! Het topic over de 30cc thee en het meisje wat daardoor enorm is verbrand heeft veel INDRUK gemaakt en ervoor gezorgd dat ik nog voorzichtiger ben geworden met thee... http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/275984-onze-nachtmerrie-30cc-thee.html *Ben ik altijd erg benieuwd geweest naar 'Klingel in het Babyrinth' omdat ik vind dat ze altijd zo superleuk schrijf (zou haar wel eens willen ontmoeten)
Leuk dat sommige allemaal een beetje het zelfde hebben ! Ik herken er veel in !!! En die vage en duidelijke testen was mijn topic ! Heb hem ooit geopend toen ik van de eerste zwanger probeerde te raken maar helaas een alle test had ... En die is nu alweer ruim 4 1/2 haha Maar leuk om dit allemaal zo te lezen !!!
Vage en duidelijk testen - topic! Hobby fotografen - topic Borstvoedingsfoto's - topic Ehmm.... Ik vind t altijd zo lastig om dan antwoord te geven op t moment dat het moet! Ineens ben ik dan alles vergeten..
Dat van Romy heb ik altijd gevolgt maar zo in eens was ik het kwijt, en weet nog niet hoe het afgelopen is, best jammer, hoop op een goede (wat je goed kan noemen) afloop, maar weet het niet, en de show je topics, en de sex topics die altijd mega snel weer dicht zijn, (dan zijn ze er als de rapen bij de modjes). het boodschappen topic volg het wel schrijf er weinig.