Hallo dames, Hoever zijn jullie in jullie cyclus wanneer er met name emotionele PMS klachten tevoorschijn komen? En zijn deze klachten elke maand even sterk of wisselt dat? Zijn deze klachten pas na een bevalling ontstaan of verergerd? Ik heb zelf geen idee waar ik precies in mijn cyclus zit hoor. Maar ik ben al een hele tijd erg huilerig. Eerst op een positieve manier, bv veel slikken en traantjes laten tijdens emotionele momenten op tv . Maar sinds afgelopen donderdag is dit echt negatief geworden. Zeer emotioneel, boos, geïrriteerd, somber, nergens zin in. Echt heel heftig! Ik vraag me soms af of het inderdaad iets van PMS is, of dat ik zelf gewoon zo irritant labiel ben . Ik voel me echt ontzettend klote.
ik heb nog geen kindje en heb al sinds ik ongesteld word last van PMS helaas weinig aan te doen gewoon toelaten en jezelf lekker verwennen die dagen succes ermee bij mij begint t altijd een week voor me menstruatie moet beginnen
ik merk dat ik rond mn ei heel erg emo ben... en ook steeds dichterbij ongi komt dit ook weer (vanaf ca week van tevoren) verder heb ik andere "kwalen" vrijwel direct na ei of een paar dagen later....ik voel eigenlijk mn hele cyclus door wel dingen, dus wat dat betreft 1 grote PMSer hier
Ja zo voelt het voor mij ook momenteel. In een volgend leven kom ik terug als man hoor . Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Het overvalt me een beetje, heb hier normaal niet zo sterk last van. Ik zal proberen me er niet teveel door mee te laten slepen. En hopen dat ik snel ongesteld word. Want ik hoop niet dat dit 2 weken vanaf eisprong tot menstruatie gaat duren! We zullen zien.