Hormoonpompje of hormooninjecties?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tilly92, 20 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Vandaag bij de gyneacoloog geweest en de behandelmogelijkheden te horen gekregen. Nu mag ik zelf kiezen tussen het hormoonpompje of de hormooninjecties. Iemand ervaring en/of tips? ☺

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Tilly92 Ik heb een hormoonpompje (zie dit topic voor meer informatie: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ervaringen-hormoonpompje.655376/) en ik ben heel tevreden over de werking! De behandeling slaat ontzettend goed aan, vanaf dag 1 van gebruik al. Helaas blijft bij mij een gezonde zwangerschap tot nu toe uit, maar het hormoonpompje zelf doet geweldig zijn werk, en ik sta ook helemaal achter het idee. Je spuit namelijk geen hormonen in je lijf, maar het pompje laat je lichaam zelf de hormonen aanmaken die benodigd zijn tijdens de cyclus. Hierdoor zijn er geen bijwerkingen en is er ook geen verhoogde kans op meerlingen. Fantastisch systeem! Als je nog meer vragen erover hebt, moet je ze maar in dat topic stellen. Succes :).

3. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Het klinkt echt ideaal, voor zover zoiets ideaal kan zijn natuurlijk.. Vind het toch een hele keuze. Vooral nu met het mooie weer twijfel ik om voor het kastje te gaan. Maar als ik dan weer de bijwerkingen lees van het zelf spuiten... Niet om vrolijk van te worden. En dan nog niet over de overstimulatie te hebben gesproken. Ik zal het eens rustig door gaan lezen!

4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik plak het pompje op de onderkant van mijn bovenarm (op mijn 'kipfilet' ;)) en dan heb ik er echt niet zoveel last van! Je krijgt alleen wel soms vragen van mensen, maar als dat alles is. Dat is het mij wel waard. Succes met je beslissing :).

5. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Ik heb de knoop door gehakt en ga voor het pompje. Morgen bellen om een afspraak te maken. Op m'n arm lijkt me ook beter dan op m'n buik! Bedankt voor de tip En die vragen... tja, je kiest er zelf ook niet voor om het nodig te hebben.

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Spannend! Schrijf gerust mee in dat andere topic!

Deel Deze Pagina