Ervaringen gevraagd - Innesteling lukt niet

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beterlaatdannooit, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beterlaatdannooit

    Beterlaatdannooit Actief lid

    19 nov 2018
    139
    190
    43
    Vrouw
    Oke, zo lastig dat het dan geen wetenschap is he. Konden we hierin maar overzicht krijgen..
    Laat je weten hoe het gegaan is? Ik hoop op "geruststelling" voor zover dat kan. Alvast succes!
     
    Roos02 vindt dit leuk.
  2. Beterlaatdannooit

    Beterlaatdannooit Actief lid

    19 nov 2018
    139
    190
    43
    Vrouw
    Het is wel fijn dat je het deelt, dat kun je inderdaad nuanceren en een leugentje om bestwil is soms zo fijn. Hier gaat het net zo. Ik moet wel zeggen dat het ook wel fijn is om te weten dat je niet alleen in deze situatie zit, ik bedoel, ik weet wel dat er meer mensen zich zo voelen, maar erover praten en ertegen praten is wel even een opkikkertje. Is het voor jullie zeker dat jullie straks van start mogen?
     
  3. Beterlaatdannooit

    Beterlaatdannooit Actief lid

    19 nov 2018
    139
    190
    43
    Vrouw
    Ah super, ik ga me er in verdiepen en heb meteen een gesprek aangevraagd hier in de buurt, Rotterdam is net even te ver weg. :) Nouja ik moet zeggen als het moet moet het, maar las dat hier in de buurt ook wat zit. Iemand heeft me ook een berichtje gestuurd hierover en sta dan denk ik toch wel open voor een second opinion. Maandag aanstaande is ons gesprek en van daaruit ga ik een plan maken. Ik heb inderdaad van mijn arts begrepen dat het onderzoek naar betere resultaten door scratching afgerond is met inderdaad dat als eindconclusie, die zal ik dan ook loslaten.

    Ben echt zo benieuwd!
     
  4. Beterlaatdannooit

    Beterlaatdannooit Actief lid

    19 nov 2018
    139
    190
    43
    Vrouw
    Ja in het begin, toen kreeg ik medicatie voor een luie schildklier en vitamine D pilletjes. Volgens mijn arts in het zk had de huisarts dat bij moeten houden, dus ik krijg ze al jaren niet meer. Toevallig heb ik er nog eens nagevraagd 2 weken geleden en heb ik bloedgeprikt, bij een afwijkende waarde zou ze me bellen, dat heeft ze niet gedaan, dus dit zal maandag besproken worden. Ik heb het ook wel eens gelezen.

    Wil zo graag meemaken hoe het voelt om die volgende fase in te gaan, ben er zo aan toe!
     
  5. Beterlaatdannooit

    Beterlaatdannooit Actief lid

    19 nov 2018
    139
    190
    43
    Vrouw
    Bedankt voor lieve berichtje, het is wat he. Dit werkt allemaal wel verhelderend voor mij, ik weet nu wel een beetje waar ik naar moet zoeken en welke kant dit dan (helaas) op zal gaan. Wat fijn om te lezen dat het in veel gevallen ook wat heeeeel moois opgeleverd heeft, wauw wat een wonder.
     
  6. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Misschien de waarde eens vragen. Ik weet dat NL tsh tot en met 4 normaal vindt. Mijn waarde was 3,19 en zag België liever lager.
    Succes en hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op die volgende fase!
     
  7. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Mijn verhaal is in dit opzicht ook heel bijzonder. Jarenlang traject gehad met onderzoeken en behandelingen zowel in NL als in Duitsland. Nooit een positieve test in handen gehad. Totdat we naar UZ Gent gingen.. ze hebben daar supplementen geadviseerd zeker ook voor partner, hoewel ik denk dat daar niet het grootste verschil zit want hij had eerder ook al supplementen gehad. Bij mij hebben ze schildkliermedicatie voorgeschreven ondanks dat ook bij mij voorheen de waarden altijd goed werden gevonden. Inmiddels heb ik er ook aspirine bij maar dat was bij de eerste TP nog niet. Punt is... Ik ben van de 3 embryo's die zijn teruggeplaatst 3 keer zwanger geraakt! Helaas eerst een vroege miskraam en daarna een missed abortion gehad, dit keer weer wat verder gekomen en gaat het hopelijk helemaal goed!
     
  8. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Twee jaar geleden gaven ze aan dat ze het niet meer doen.
     
  9. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.951
    1.712
    113
    Hmmm...wat jammer. Had daar nog een beetje hoop op.
     
  10. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
  11. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.951
    1.712
    113
    Thanks voor de tip
     
  12. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wow, wat hebben jullie een lange weg afgelegd! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat zal het spannend voor je zijn! Bijzonder hé dat zoiets in NL prima bevonden wordt en België niet en dat dat misschien wel het verschil voor ons heeft gemaakt! En wie weet voor anderen kan maken. Daarom reageer ik geregeld in zulke topic, in de hoop dat dit ook voor iemand anders de successleutel blijkt te zijn.
     
    Kiwietje85 vindt dit leuk.
  13. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ja dat klopt idd. En omdat er bij mij al een uitslag van de vorige keer was, deden ze niet opnieuw scratching zonder doel, omdat dat geen meerwaarde zou hebben. Maar voor het bepalen van NK cellen is het zeker een optie.
     
  14. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ik heb niet je alle reacties gelezen dus alvast sorry als ik iets post wat al gezegd is. Wat een traject hebben jullie al achter de rug maar geef niet op meid!

    ik heb zeker positief verhaal en misschien kan je ons behandel methode eens bespreken met je arts?!
    Ik heb er 3 kindjes mee gekregen uiteindelijk.

    Ff de iets korte variant vh verhaal: wij waren ook al heel wat jaren bezig incl zelf klussen iui en heel veel onderzoekjes.
    We hebben hoop teleurstelling te verdragen gehad door tp die niet lukte of innestelingen die vrijwel direct weer mis gingen. We hadden prachtige emmy’s/cryos van 6 cellig tot morula maar nooit een blijver!
    maar,....
    ons oudste is geboren uit de aller laatste cryo die we hadden!
    Cryo nr 17!! Bij tp nr10!

    van alles geprobeerd qua medicatie enzo en uiteindelijk bleek dat bv utrogestan bollen juist tegen werkten.
    uiteindelijk: een tp gehad in natuurlijke cyclus. De dag NA de tp 1500eh pregnyl extra gespoten om de innesteling te stimuleren ook dag 3 én dag 5 een pregnyl 1500eh inject gehad en dát was wat bij ons werkte!! De kleine vond haar plekje en groeide uit tot mooi meisje!

    toen ronde voor brusje! De gyn zei direct “we doen exact t zelfde als bij C. want dát is wat werkt!” En ja hoor tp 1 weer een plakker en ook daarna weer zelfde manier en weer raak!
    Onze gyn was zeer te spreken over deze wijze van tp / medicatie toepassing.

    wil je meer weten?! Mag je me gerust pb sturen hoor! :rolleyes::thumup:
    geef iig niet op!
     
  15. catlady

    catlady Bekend lid

    26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik las iets over dat calcium een embryo al in vroeg stadium zou kunnen helpen.

    Hier helaas geen cryo's. 2e icsi verse tp dag 3 zit in de wachtweken.

    Ben momenteel meer onderzoeken aan het leen om het zo'n groot mogelijke kans te kunnen geven mocht het deze keer weer niet lukken. Het is van onze eerste.
     

Deel Deze Pagina