Ik weet niet hoe het bij die van jullie is, of dat het normaal is, maar ik zit met het volgende: Als ik hem aanzet begint hij bij fase 1. Die hoef ik niet harder te draaien, kracht is precies genoeg. Als ik dan mijn tsr krijg druk ik op het knopje zodat hij naar fase 2 gaat. Dan is de kracht dus niet sterk genoeg, hij zuigt dan heel zachtjes. Maar hier komt mijn probleem, als ik hem dan één tandje harder zet, zuigt hij meteen loeihard! Het is net te houden, maar echt fijn is anders. Ik had m liever ietsje zachter gehad. Maar dat kan dus niet, ik vind het zo'n verschil! Hebben jullie dat ook bij deze kolf? Of zou hij niet helemaal goed zijn? Mijn vorige enkelzijdige kon je ook stellen, maar daar waren het steeds kleine verschillen. Ik kan mij bij deze niet eens voorstellen dat er dames zijn die hem op tandje 3 of nog hoger! hebben
Ik weet niet of je de Advanced hebt of dat dit juist het verschil is maar ik kan draaien zonder klikjes zegmaar, dus het loopt heel langzaam op hoe hard de zuigkracht is dus herken je probleem niet. Als jij geen advanced hebt dan zal het aan het typeverschil liggen maar als je die wel hebt lijkt me er iets mis aan misschien?
ja ik heb de Advanced.. ik kan idd draaien en dan loopt het langzaam op, maar als ik dan stop met draaien, zakt hij weer af naar het eerste tandje..pas als ik klik hoor blijft hij staan maar ja das dus wel iets te hard.dus jij draait ook nooit zover als dat je klik hoort?
Ik had hem altijd op zijn hardst staan en het mocht van mij wel harder (of in ieder geval langer). Maar ik had hem ook tweedehands dus misschien is mijn motor ook niet helemaal goed meer. Het probleem dat jij schetst had ik helemaal niet....
Heb ook de pump in style gehad, kon taploos de zuigkracht verstellen, deze liep dan ook heel geleidelijk op. Heb werkelijk nog nooit gehad dat deze weer afzakte. Had de sterkte vaak op zn een na hardst staan, standje 1 gebeurde er bijna niets. Lijkt er dus op dat er bij jou misschien iets niet goed is?
het lijkt er idd op dat er iets niet goed is dan.. wat bedoel je met taploos stellen? dat je tijdens het draaien de kracht al voelt toenemen? hoor je helemaal geen klikjes oid tijdens het stellen?
Ik heb nooit klikjes gehoord of gevoeld bij het instellen, het lijkt echt traploos te gaan. Wat ik wel herken, is dat het soms toch ineens vrij abrupt overging van zacht op hard. Wat bij mij hielp was even terugdraaien, dan weer langzaam opvoeren. En ergens vond ik dan het punt waar het voor mij het fijnst ging (net onder de helft, volle kracht vond ik echt niks). In fase 1 zit er allemaal niet zo'n verschil in, maar in fase 2 wel, vond ik.
Ik herken het ook niet.. Ik had bij mn oudste dochter een PISA waar ik ft mee kolfte en ik kon m idd gewoon traploos harder/zachter zetten. Heb nog nooit klikjes oid gehoord/gevoeld. Lijkt mij dus dat er iets niet goed mee is..? (Nu gebruik ik de Freestyle, vind ik persoonlijk nog net wat fijner )