Hallo meiden, Ik zit me weer eens wat af te vragen, misschien dat jullie me antwoord kunnen geven.. De slijmprop, verlies je die altijd van te voren? Of kan het ook zo zijn dat je hem helemaal niet verliest voordat je gaat bevallen? En als je de slijmprop verliest, wil het dan ook zeggen dat de bevalling eraan zit te komen? Alvast bedankt voor de antwoorden..
heb al meerdere xen hier op het forum gelezen dat - sommige nooit door hebben gehad het verloren te zijn - pas bij de bevalling verliezen... hier overigens ook nog niets verloren En het schijnt niks te zeggen over wanneer je gaat bevallen. Kan wel ff dure hoor! zie Het verliezen van je slijmprop.
ik heb nooit een slijmprop gezien Heb ook al van mensen gehoord die m met 30 weken al verloren en idd van mensen die hem wel heel duidelijk verloren voor de bevalling begon Je kunt er dus (denk ik) geen pijl op trekken!
Je verliest de slijmprop voor de bevalling of tijdens. En het wil niks zeggen over dat de bevalling eraan zit te komen want ik ben em al ruim 4 weken geleden (een deel) verloren en nog steeds niks..
heey meid, zoals eerder gezegd hier : je kan het verliezen voor je bevalling begint, of pas tijdens de bevalling, bij zoonlief verloor ik hem met 35 weken en beviel een week later, bij dochterlief met 35 weken en beviel bijna anderhalf week later. het zegt helaas niets over wanneer je moet bevallen
Ik ben m een paar dagen voor de bevalling verloren... Als je m nu met 30 weken verliest nee dan gaat je bevalling waarschijnlijk nog niet beginnen...maar zoals mij met 39 weken nou dan heb je grote kans hoor.. Veel vrouwen verliezen idd niks van een slijmprop..
ik heb niet gemerkt van de slijmprop dus ik ga er vanuit dat ik hem tijdens m'n bevalling ben verloren.