Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Jeetje wat een reacties op de pillen! Ik heb niet alles doorgelezen dus misschien val ik in herhaling.

De pillen zijn door de consumentenbond getest en ze kwamen er als een van de beste uit. Er zit echt het meeste in en ze zijn ook nog eens gunstig in prijs. Het enige nadeel vind ik dat je ze twee keer op een dag moet slikken... Ik leg ze nu naast mijn tandenborstel.

Ik heb ze trouwens bijna een jaar geslikt en ben nog steeds niet zwanger dus wonder pillen zijn het niet.

Over de pijnlijke borsten gesproken. Ik heb sinds twee maanden andere pillen omdat een hele goede verkoper in een gezondheidswinkel me die had aangesmeerd (duur en te weinig foliumzuur) en de pijnlijke borsten na de ovulatie zijn weg. Dus misschien is er een verband....

2. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    We maken onszelf geen illusies toch dames? Het zijn idd geen wonderpillen, maar bevatten wel alles wat je nodig hebt als je probeert zwanger te raken.
    Wat betreft die pijnlijke borsten, om er echt achter te komen of er een verband is zou je eigenlijk weer een tijdje de etospillen moeten slikken. Maar als je tevreden bent met de huidige, dan gewoon doorgaan zou ik zo zeggen.
    Wellicht heeft het uitblijven van pijnlijke borsten een andere oorzaak ;).

3. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Tja wie zal het zeggen... Deze zijn bijna op en dan ga ik weer terug naar de ETOS. Dus we zullen zien...

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Succes Elisa!

5. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ja precies.

Geloof niet in 'wonderpillen'. ;) Dus als de meiden er nou bij zetten na hoeveel rondes ze zwanger raken. Lees zo vaak ronde 1 ronde 2 ja dan denk ik weer ze zouden ook zwanger zijn geraakt zonder de etos pillen.

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihihihi...ik hoop dat ze werken...
    Vandaag heb ik mijn ei....slik ze nu sinds deze maand...
    Jullie horen van me :)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nou ik had er bij gezet dat ik ze dus vanaf november slikt omdat ik stopte met de pil. En dat we in februari voor t echhie zijn gegaan. Disseh als t echte "wonderpillen" waren was het vast wel in ronde 1 raak geweest omdat ik al een dosis opgebouwd had ;)

Zoals iemand eerder als zei: zeker geen wonderpillen..maareh t kan natuurlijk nooit kwaad om ze te slikken. Mits je dus wel realistisch blijft... :rolleyes: Wij hadden ze gewoon omdat ik vaak etos merk haal van allerlei spullen dus hier ook maar van :)

Maareh succes hoor iedereen! :D

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ah ja wonderen bestaan niet, maar we kunnen het wel een beetje in de hand werken toch ;)

Bij mijn eerste heeft het 8 maanden geduurd voordat ik zwanger werd, nu dus na 2x waarvan 1 ronde met de etos pillen.
    Maybe just my luck of waren het toch die etos pillen hahaha

9. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Je weet het niet en inderdaad zoals mili al zei het kan geen kwaad. Soms heeft het lichaam een zetje nodig om het wat aan te sturen. ;)

10. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Dan zal ik dat zeker melden, helaas nog ff een paar (heel veel...) dagen wachten.

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Die hoef je pas te nemen vanaf dat je 3 maanden zwanger bent...
    (Gefeliciteerd trouwens!)

12. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoe duur zijn de pillen eigenlijks

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Geloof iets van 7,= per 60 capsules. Je moet er 2 per dag innemen.

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mag ook direct als je zwanger bent hoor, haha daar zijn ze voor namelijk :) ;)

15. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    okej dan weet ik dat
    dank je wel ;)

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Thanx! Je mag de 'zwanger worden' pillen slikken maximaal tot je drie maanden zwanger bent, maar je mag ook al eerder overstappen. Er zitten toch wel veel andere stoffen of hoeveelheden in de 'zwanger zijn' pillen. En ik was bijna door m'n andere stripjes heen :)

En inderdaad, dat ik in de tweede ronde raak heb geschoten zegt weinig over de etos-pillen. Ben wel heel benieuwd naar dames die al veel meer ronden bezig zijn en of het starten met de etos-pillen verschil maakt.

17. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    Hey hey

Ik ben nu de eerste maand bezig met de etospillen.
    Ik moet officieel over drie dagen ong worden, maar ben sinds eregister met vlagen misselijk en mijn borsten doen erg pijn.
    Heb gisteren een test gedaan die was negatief.
    Ik denk dat ik toch maar gewoon braaf ga wachten.
    wie weet :)

gr anja

18. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Dat misselijk enz enz had ik ook en ik ben toch nog op dag 14 ongi geworden klote zooi, ik zou durven zweren dat hetraak was deze maand voelde me zo anders en was hetzelfde gevoel als bij m'n eerste :(
    Maar wil natuulk ni zeggen datdat voor jou ook geldt, alleenik zag hier en daar wat opmerkingen over dames die zich anders voelde tijdens het slikken van deze etos pillen, mss ligt het daaraan.

19. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hey

bedankt voor de reactie, ik hou mezelf voor dat ik niet zwanger ben. Anders is het straks weer zo'n domper. We hebben deze maand wel veel geklust. Enne die etos pillen ja je weet het niet, ik slik zu nu een maand en heb helemaal geen bijwerkingen gehad. Maar ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden. Ik heb wel last van witte afscheiding?
    wie weet wat dit is.

liefs Anja :)

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    die witte afscheiding had ik ook vanaf de mogelijke innestelingsdag echt zo stom ik duim voor je dat het voor jou wel raak is ;)

Deel Deze Pagina