bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwendy, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    sorry voor mn gezaag weet het maar ben zo bang ik heb nu plotseling niets meer ben niet meer misselijk, heb maar af en toe meer bandenpijn, wel zijn mn borsten bij momenten heel gevoelig. wat moet ik ervan denken?

groetjes wendy :oops: :oops: :oops:

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi zwendy,

Ehm, je bent zwanger neem ik aan? Of....?

Ik kan het niet opmaken uit je verhaal en het is wel handig om te weten om een antwoord te kunnen geven...

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    het is heel normaal dat sommige kwaaltjes wat minder worden, ik zelf ben helemaal nog niet misselijk geweest en heb ook maar af en toe bandenpijn (als ik lang heb gezeten of nies) Dus wat je kwaaltjes betreft hoef je je geen zorgen te maken...
    hoe ver ben je?

4. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    ben volgens mn laatse menstruatie 5 weken ver,maandag echo gehad is een tweeling en je kan al de hartjes zien kloppen.mn hcg waarden stonden verleden week maandag aan 15184. donderdag terug naar gyn, die denkt dat ik verder ben daar mn waarden zo hoog staan en je al de hartjes zien kloppen

groetjes wendy

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oh ok, zwanger dus :)

Ik heb ook momenten dat ik helemaal niks voel hoor en bepaalde kwaaltjes komen ook zo ineens spontaan weer opzetten.

Het is ook niet zo dat je 24/7 iets moet voelen hoor...

Hopelijk stelt het je een beetje gerust dat meerderen dit hebben..

6. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Het is heel normaal dat je de ene dag veel kwaaltjes hebt en de andere dag weer wat minder.
    Bij mijn zoontje had ik dat ook, de ene dag zo misselijk en de andere dag niks aan de hand en 2 dagen daarna hing ik weer boven de pot.
    Gefeliciteerd!

7. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    klopt,mee eens
    ene dag baal je dat je weer kwaaltjes hebt,andere dag voel je je als herboren.
    in het begin maakte ik me ook zorgen,logisch,maar nu vind ik het juist wle fijn dat ik ook eens dagen tussendoor heb dat ik wel normaal kan eten omdat ik me beter voel :D

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het enige waar ik aan merkte dat ik zwanger was, was dat ik zo ontiegelijk gevoelige (.)(.) had, verder hoegenaamd geen klachten gehad. Heb me hier ook verder geen zorgen over gemaakt. Je KUNT klachten krijgen, maar dat HOEFT dus NIET perse.

Van harte met je zwangerschap

9. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb nooit klachten gehad ,niet misselijk,geen gevoelige borsten,niks..met 7 maanden pas ,,rug klachten en het zuur meer niet,,ohk ja en vaak geen eetlust

Deel Deze Pagina